..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در نیاوران

رنگ کاری  خانه در 7 مرحله


رنگ آمیزی یکی از مهمترین بخش های  دکوراسیون جهت زیبا سازی خانه  می باشد.
رنگ کاری خانه یکی از مهمترین آثار دکوراسیون است که باعث زیبایی خانه می شود. اجرای  آن  و بازتاب آن بر روی دیوارها به روش صحیح ، نتایج بسیار خوبی خواهد داشت. در اینجا به  عنوان یک  معمار سعی خواهیم کرد که نحوه تهیه و کاربرد رنگ در این محتوا را به شما بگوییم. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید باشد.

 


در اولین قدم ما شروع به ارائه اطلاعات در زمینه زیباسازی منازل می کنیم. در پایان مقاله ، که در کل به عنوان 7 مرحله معرفی کرده ایم ، با اطلاعات مفیدی در زمینه  رنگ کاری  خواهیم پرداخت.

فاکتور مهم انتخاب لوازم

خیلی مهم است که قبل از شروع فرآیند رنگ آمیزی ، لوازم و مواد لازم را  درست تهیه کنید. کیفیت موادی که می گیریم هم می تواند کار ما را آسان تر کند و هم قسمت های  را که ما رنگ می کنیم زیبا تر سازد. بنابراین ، علاوه بر استفاده از مواد با کیفیت ، باید انتخاب های خود را متناسب با خانه و محل کار انتخاب کنیم. ما سعی خواهیم کرد که مواد لازم را برای رنگ آمیزی در اینجا توضیح بدهیم.
مواد مورد نیاز برای رنگ کردن:
- فرچه رنگ ظریف
- غلطک رنگ
- انتخاب مناسب رنگ (  در مارک های مختلف رنگ – برای یک  خانه چقدر رنگ مصرف می شود ؟)
- سطل رنک
- نایلون یا روزنامه جهت محافظت لوازم منزل  و یا  جاهایی  که  قرار نیست رنگ شود.
- میکسر برای میکس کردن رنگ ( می توان از یک تکه چوب هم استفاده کرد ).
- نوارچسب کاغذی جهت اجرای  جاهای ظریف.

چگونه رنگ را آماده کنیم؟

آماده کردن رنگ پس از خرید بسیار مهم است. اگر بتوانیم رنگ را به درستی آماده کنیم ، کار ما از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. رقیق کردن رنگ را می توان در اینجا انجام داد. این روند رقیق سازی می تواند تا حدی که توسط مارک های رنگ و در  روی سطل رنگ ها مشخص شده انجام شود. در اینجا ، رنگ باید در یک سطل جداگانه ریخته شود و با حلال مربوطه و به اندازه  مشخص شده مخلوط شود. از آنجا که هر نوع رنگ و مارک دارای ویژگی های مختلفی است ، ما ترجیح می دهیم به جای مشخص کردن آن در اینجا ، شما را به سمت نوشته ها و دستورالعمل های رنگ ها  که از مراکز ساختمانی و  فروشگاه ها خریداری می کنید سوق بدهم .

آماده کردن  دیوارها برای رنگ

آماده کردن  دیوارها برای نقاشی یکی از مهمترین وظایف استادکار نقاش است. در صورت وجود مسائلی مانند رطوبت ، ترک و  ... در دیوار ، این مناطق نیاز به تعمیر خواهند داشت ، و بااستفاده از گچ و بتونه می بایست تعمیر گردد. انجام صحیح  و به  موقع  این کار ها  ، فرق بین یک استادکار و  تازه  کار را  مشخص  خواهد کرد.

چگونه می توان سقف را با غلتک  رنگ کرد؟

کار با یک غلتک رنگ نیاز به تخصص دارد و ظاهر زیبایی را ارائه می دهد. سقف ها نیز برای کار با چنین رولت ها بسیار بهتر خواهند بود. قبل از اقدام باید سینی مخصوص غلطک را تهیه و  آماده کنید. در اینجا ، پس از فرو بردن رول در سینی که رنگ را داخل آن ریخته اید  ، و حرکت دادن غلطک در داخل سینی به  نحوی  که  تمام  جهات آن رنگ به  خودش بگیرد البته به اندازه ای  که  چکه هم  نکند ، لازم است. سپس می توانید غلتک را با حرکات موازی روی سقف حرکت بدهید. در اینجا 2بار یا به اصطلاح دو دست رنگ اجرا  خواهین  کرد  که  حدود  2-3 ساعت بین  آنها فاصله زمانی  نیازاست تا  خشک شود .

 

نکات مفید در رنگ آمیزی

در کار رنگ  آمیزی ، کارهای  های ظریف  کاری و زیر کاری  از اهمیت  ویژه ای  دارند. جاهای باریک  را لازم است با قلم موی کوتاه و نوک ریز انجام دهید. در اینجا با حرکات افقی و  عمودی می  توانید  دقیق تر عمل  کنید.

 

نقاشی ساختمان در نیاوران تهران
اجرای لایه های رنگ
رنگ  آمیزی  باید به روشی با کیفیت انجام شود. در اینجا بهتر است لایه های رنگ را 2 یا 3 اجرا نمایید. حداقل 2 ساعت انتظار  لازم است  تا  لایه رنگ  خشک  شود  البته  این  موضوع در مورد  رنگ  های پایه  تینری  متفاوت است . در این مدت  هوای  خانه تهویه  نمایید.

کنترل های نهایی

تمام دیوارهای خانه باید بعد از سفید شدن رنگ بررسی شوند. هر بخش باید بطور جداگانه تأیید شود تا ببیند آخرین لایه به درستی ساخته شده و اجرا شده یا خیر ، رنگ انتخاب شده و ساخته شده  به طور دلخواه روی دیوار بدست آمده است یا خیر

تمیزکاری بعد از رنگ کردن

این کار که اغلب مورد غفلت واقع می شود ، برای عادی سازی درهم و برهمی و بی نظمی خانه پس از نقاشی انجام می شود. این کار که کمی با کارهای تمیزکاری معمولی متفاوت است ، عموماً دشوار است. این کار برای تمیز کردن  لکه های که  در نتیجه کارهایی استاد نقاش  ایجاد شده  واجب  است.

در این مقاله ، ما سعی کردیم به شما بگوییم كه چگونه بطور كلی رنگ سفید را بكشید. علاوه بر کمک به زیباسازی منزل شما ، سعی کردیم فرآیندهای رنگی شما را با دادن اطلاعات منحصر به فرد به شما توضیح دهیم. امیدوارم که برای شما مفید باشد.

نقاشی ساختمان در سعادت آباد

 

ما آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان برای شما  در زمینه  های مختلف  نقاشی  و رنگ آمیزی و  اجرای آن  در  اسرع  وقت با  قیمت  مناسب  می باشیم .
با ما تماس بگیرید :

22899782

09198125764

 

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

رنگ امیزی ساختمان امین  بابیش از ۲۰سال سابقه باگروه مجرب باقیمت کم سریع وکیفیت عالی بارنگهای روز...
شرکت نقاشی ساختمان گلستان  نقاشی و کلیه تعمیرات ساختمان ، رنگ های روغنی ، پلاستیک ، رنگ بدون بو...
انجام تمام کارهای تزیینات ساختمانی با قیمت مناسب و با کیفیت خوب   تماس :     ...
به نام  خالق زیباییها بازسازی نقاشی امین *نقاشی با رنگهای    روغنی ، آکرولیک ، پلاستیک...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.