..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

رنگ کار ساختمان

  رشته یا حرفه رنگ کاری شاخه های مختلفی دارد ، به عنوان  مثال : رنگ کار ساختمان ، رنگ کار چوب ، رنگ کار ماشین ، رنگ کار صنعتی ، رنگ کار دکوراتیو و...

رنگ  کار ساختمان

 

  این شاخه ها به این نام ها هم شناخته می شوند : نقاش ساختمان ، نقاش چوب ،نقاش ماشین ، نقاش صنعتی ، نقاش دکوراتیو ، نقاشی سه بعدی و .....

خیلی از نقاشان و رنگ کاران ممکن است فقط در یک شاخه تبحر داشته باشند و بعضی های شان در چند شاخه دارای تبحر می باشند. شما اگر مدیر و یا صاحب یک پروژه ای هستین که در آن پروژه از چند شاخه از رنگ کاری مورد اشاره در بالا ، کار دارین . بهتر است با یک شرکت که در این زمینه فعال بوده و در تمام این شاخه ها فعال می باشد و دارای گروه های کاری در هر کدام از شاخه ها می باشد همکاری کرده و کل کار را به اون بسپارین تا تما م کارهای مربوط به رنگ کاری در شاخه های مختلف به صورت هماهنگ و بدون تداخل انجام شود.

رنگ  کار ساختمان

 

نقاش ساختمان

 

رنگ کار چوب

 

نقاش چوب

 

  از آنجا که در این مقاله موضوع ما رنگ کار ساختمان می باشد و لذا در اینجا بیشتر در این باره صحبت خواهد شد. همانطور که از این کلمه مشخص است رنگ کار ساختمان یعنی رنگ کاری مربوط به ساختمان و یا نقاشی ساختمان . در رنگ کاری ساختمان بیشتر رنگ های ساختمانی مانند روغنی ساختمانی و رنگ های پلاستیک و آکرولیک ساختمانی استفاده می گردد لذا یک رنگ کار ساختمان حتما در باره مراحل و نحوه اجرای رنگ های فوق و یا زیر سازی های مربوطه در انواح ساختمانهای معمول و غیر خاص می بایست تبحر داشته باشد هم چنین یک رنگ کار ساختمان باید در مورد نحوه تناسب بندی و تطابق رنگ های فوق در ساختمان اطلاعات کافی داشته باشد و اطلاعات او در زمینه محصولات و متریال های نوین به روز باشد .

 

نقاش  ماشین

 

رنگ کار ماشین

 

 در ساختمان ، بعضا از شاخه های دیگر نقاشی و رنگ کاری نیز نیاز است استفاده گردد . مثلا از رنگ کاری صنعتی ، رنگ کاری دکوراتیو یا رنگ کاری چوب ممکن است استفاده گردد. به عنوان مثال برای رنگ کاری داخل منبع های ذخیره آب ساختمان های بزرگ و اجرای رنگ و کفپوش یک پارچه برای پارکینگ ها بعضا کفپوش های سه بعدی در داخل واحد یا لابی ساختمان و ... از رنگ های صنعتی استفاده می گردد. امروزه از رنگ های دکوراتیو و بعضا از کاغذدیواری و یا نقاشی سه بعدی هم داخل ساختمان استفاده می گردد.

رنگ کف پارکینگ

 

کفپوش  پارکینگ

 

نقاشی صنعتی

 

رنگ کار صنعتی

 

رنگ صنعتی

 

 در تمامی بناهای نوساز ، قدیمی ، تاریخی و آثار باستانی لازم است که سطوح گچی، چوبی ، سیمانی و سنگی و... را محافظت کنیم. وبعضی از این سطوح از اهمیت وارزش تاریخی برخوردار است شاید اولین اشتباه آخرین اشتباه باشد و دیگر قابل جبران نباشد.اینجاست که اهمیت وارزش یک رنگ کار حرفه ای ودرستکار مشخص می شود .حرفه ای و با تجربه از این جهت که کارش را به نحو احسن انجام دهد ودرستکار ازاین جهت که در صورت عدم آشنایی با رنگ ورزین سطوح خواسته شده به کارفرما اعلام کند نه اینکه مصالحی را استفاده کند که بعد از مدتی مشخص شود که اصلا این متریال برای این سطح نبوده است .

 نقاشی سه بعدی

 

نقاشی سه بعدی

 

 با پیشرفت صنعت رنگ و رزین و تنوع آن از نظر فیزیکی وشمیایی ، لازم است که رنگ کار نه تنها تجربه بلکه شناختش از مواد ومتریال بروز باشد . این درصورتی اتفاق می افتد که رنگ کار سواد ومطالعه در این زمینه داشته باشد که اگر کارفرما متریالی را انتخاب نکرده وآشنایی از رنگ ندارد واز رنگ کار مشاوره می گیرد به راحتی راهنمایی کند.

گاها مشاهده میگردد که نقاشان همچنان استفاده از رنگ های معروف قدیمی را توصیه می کنند زیرا از مزایا ، مقاومت و دوام رنگهای جدید اطلاع ندارند.در صورتی که با افزایش روز افزون علم در دنیا رنگهای با قابلیت وخواص بیشتر ودوست دار محیط زیست ، تولید وبه بازارعرضه گردیده است.

با پیشرفت تکنولوژی و صنعت رنگ سازی هر روز رنگ های با خصوصیات متفاوت و خاص تولید و عرضه می گردد که بسیار مفید و دارای کارایی چندین برابر رنگ های معمولی در شرایط خاص می باشند به عنوان مثال : رنگ anti dust ، رنگ عایق گرمائی و سرمایی ، رنگ تصفیه کننده هوا ، رنگ آنتی باکتریال ، رنگ آب گریز، رنگ خود تمیز شونده و ...... هرکدام از این رنگ ها می توانند در شرایط و محیط خاصی بسیار مفید و موثر و با صرفه بوده و دارای مزایایی باشند که رنگ معمولی به هیچ وجه نمی تواند آنرا برآورد سازد. اگر در قدیم رنگ فقط برای محافظت از سطوح و زیبایی استفاده می شده اما اکنون تولید کنندگان سعی می کنند غیراز این دو مورد اهداف دیگری را نیز برآورد سازند یعنی با یک تیر دو نشان نه بلکه چند نشان بزنند .

 

بخش نقاشي ساختمان شركت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشي ساختمان ، اجرای کاغذ دیواری ،رنگ های  صنعتی ، اجرای رنگ  های  خاص ، رنگ آميزي نماي بيرون و داخل ساختمان و اجراي دكوراسيون  زير نظر بخش مهندسي و معماري اين شركت مي باشد.
تلفن تماس :

22899782

77437258
86021537
66942039
09385631179
 شرکت آدا www.adaservice.ir(ارائه خدمات در ايران و كشورهاي همسايه )

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

اجرای کلیه کارهای تزییناتی (جوتن، مولتی کالر، بلکا، رومالین، کنیتکس، رنگ نما، کاغذ دیواری، اکرولیک،...
نقاشی با اکیپ / تهران / نارمک و ونک و مطهری و اطراف انجام میشود. تماس:    ...
رنگامیزی ساختمان .روغنی .پلاستیک.اکریلیک.پتینده کاری.الیاف.کار چوب.سیلر.کلر .نیم پلی استر.سندبلاست.بصورت...
به نام روزی دهنده یکتا نقاشی امین نقاشی ساختمان: روغنی، پلاستیک، اکریلیک، مولتی کالر، بلکا، تعمیرات...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.