..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

پوشش رنگ عایق

پوشش رنگ عایق


رنگ عایق و نقش آن در صرفه جویی انرژی

  در جهان امروز با توجه به رشد روزافزون جمعیت و کمبود سوخت های فسیلی ، مقوله صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار حائز اهمیت می باشد ، چرا که سوختهای فسیلی به سادگی و در مدت کوتاه تولید نمی شوند.عایق گرما
با توجه به هزینه های بالای انرژی در هنگام بهره برداری از ساختمان ها استفاده از رنگ های عایق های حرارتی  را به منظور کاهش مصرف انرژی ایجاب می کند. این عمل ممکن است تا حدودی هزینه ساخت و قیمت تمام شده را افزایش دهد. ولی در دراز مدت و حتی چندسال اولیه بهره برداری، هزینه اضافی اولیه با صرفه جویی صورت گرفته جبران می شود و موجبات آسایش و صرفه اقتصادی فراهم می شود.

صرفه جویی در مصرف انرژی به وسیله عایق کاری حرارتی  به محیط زیست نیز کمک می‌کند، و در صورتی انتخاب درست عایق این هزینه ها را به یک سوم کاهش می دهیم.
انواع عایق عایق حرارتی:
1- پشم شیشه
2- عایق پشم سنگ
3- پلي استايرن
4- فيبر سلولز
5- بازتابنده
6- بتن سبك شده
7- رنگ عایق
همه عایق های سنتی معایب و محاسنی دارد اما رنگ عایق حرارتی به دلیل ضخامت ناچیز و چسبندگی فوق العاده به انواع سطوح و کاربرد آسان و کاهش هزینه از دیگر عایق ها پیشی گرفته و استفاده از آن در عایق کاری دیوار های درونی و نمای بیرونی ساختمان به جای رنگ قابل استفاده است.عایق نمای ساختمان
عایقکاری مناسب در بخشهای مختلف ساختمان مانند سقف، کف و دیوارهای جانبی، همچنین عایق کاری لوله ها و سطوح داغ و سرد باعث افزایش راندمان انرژی می گردد. با عایق کاری در ساختمان می توان در انرژی گرمایی و سرمایی 45 تا 55 درصد صرفه جویی نمود.

تمام مصالح ساختمانی بخشی از گرما یا سرما را از خود عبور می دهند. به همین دلیل عایق کاری در بخش های از ساختمان لازم و ضروری است، در برخی مواد مثل فلز و شیشه انتقال انرژی به راحتی انجام می شود. اما موادی مثل پشم، خزه حیوانات، پارچه های ضخیم و هوای ساکن و رنگ عایق در برابر انتقال گرما و سرما بسیار مقاوم هستند و به عنوان عایق استفاده می شوند.

انتخاب نوع عایق حرارتی به دمای محیط، ایمنی، شرایط محیطی، ضخامت و قیمت آن بستگی دارد. ضخامت عایق حرارتی باید بگونه ای انتخاب شود که هم از نظر اقتصادی بهینه و هم فضا را اشغال نکند، یعنی اینکه با حداقل ضخامت عایق از هدر رفتن انرژی جلوگیری کند تنها عایقی که با یک میلی متر از آن میتواند جایگزین عایق های سنتی گردد رنگ عایق می باشد، که این رنگ با ابزار ساده مانند قلم موی و رنگ پاش قابل اجراست.وحتی در اجرای نقاشی ساختمان در داخل و بیرون می توان به جای رنگ های معمولی از رنگ نانو عایق گرمائی استفاده کرده و در هزینه آتی انرژی صرفه جوئی نمود  یکی دیگر از محاسن این رنگ عایق همزمان عایق حرارتی، صوتی، رطوبتی و مقاوم در برابر خورده گی می باشد که هیچ کدام از عایق های سنتی نمی توانند چنین شرایطی داشته باشند این خاصیت رنگ عایق را از دیگر عایق ها متمایز می سازد.رنگ آمیزی و نقاشی با رنگ  و پوشش عایق گرما


شرکت آدا اولین تولید کننده رنگ نانوعایق که بطور همزمان اثرات عایق رطوبتی، حرارتی و صوتی و ضد خورندگی را نشان می دهد که منحصر به فرد است و با کمترین ضخامت و برعکس عایق های سنتی یک میلی متر از نانوعایق می تواند مقدار دما را 50 درجه سانتی گراد کاهش  دهد و بیش از 50% درصد از امواج صوتی را مهار نماید و اجرای 200 میکرون از نانوعایق در نمای بیرونی ساختمان به میزان 95% از کل انرژی تابشی خورشید را منعکس می کند و اجرای یک میلی متر از نانوعایق در دیوار و سقف با نشر بیش از 98% از امواج حرارتی سبب دور کردن حرارت تولید شده در ساختمان از دیوارها و سقف و برگرداندن آن به داخل ساختمان می گردد. این نانوعایق تنها عایقی است که بدون نیاز به لوازم دیگر روی تمام سطوح کاشی ، سرامیک، بتن، فلز و ... قابل اجرا می باشد. برعکس عایق های سنتی بدلیل ضخامت کم فضای مفید قابل استفاده در محیطهای کاری بیشتر خواهد بود. کاهش هزینه های عایق کاری، زیرا با یک تیر دو نشان می زنید هم عایق بوده و هم به جای رنگ می توان در رنگ آمیزی ساختمان ( نقاشی ساختمان ) به کار برد. با توجه به بازه دمای بین 35- تا 200 درجه سانتی گراد کاربرد گسترده در صنایع و صنعت ساختمان و ... شده است.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه شود :   www.adaservice.ir ( بخش عایق ها )
تلفن تماس :
66942039
09196857613  پورعبداله

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان کنیتکس ، روغنی 5000 تومان ، پلاستیک 4000 تومان  تلفن: 02177581148  همراه:...
نقاشی ساختمان پلاستیک روغنی اکرولیک بی بو مولتی کالر با بهترین کیفیت تماس :     ...
کلیه امور دکوراسیون داخلی اداری با بهترین مصالح و کیفیت با قیمت مناسب در کمترین زمان با کادری مجربروغنی....
نقاشی ساختمان ، کناف کاری ، مولتی کالر  تلفن : 77648897  همراه: 09125192079 ...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.