..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

رنگ اطاق خواب

رنگ مناسب برای اطاق خواب

 

چه رنگی برای اطاق خواب مناسب می باشد؟

 در مقالات دیگر در مورد هرکدام از رنگ ها و تاثیراتشان بر روان انسان و روانشناسی رنگ  بحث خواهیم کرد . در اینجا می توانم بگویم که برای اطاق خواب رنگ های مختلفی از نظر روانشناسی رنگ  می توان انتخاب کرد.اما بایستی انتخاب و چیدمان طوری باشد که در مجموع بتواند فضا و حس های مورد نظرمان را برای ما تلقین کند اگر بخواهیم به صورت کلی و خلاصه وار نحوه انتخاب رنگ برای اطاق خواب را بیان کنیم بایستی با توجه به روحیات خودمان و اینکه می خواهیم فضای گرم و یافضای تسکین دهنده و آرامبخش ایجاد کنیم ، ترکیب رنگ های غالب را مشخص  می کنیم .رنگ اطاق خواب

رنگ آمیزی اطاق خواب 

 یک ایده برای رنگ آمیزی و دکوراسیون روز در اطاق خواب با استفاده از رنگ های ملایم و رنگ های سرد:

  در اینجا ترکیب رنگ ها را طوری انتخاب میکنیم که فضای ملایم و آرامی را ایجادکند.در آینده و در مقالات دیگر به طرح ها و مدل های دیگر از رنگ آمیزی و کاغذدیواری و دکوراسیون اطاق خواب  خواهیم پرداخت.

 رنگ آمیزی خانه و نقاشی ساختمان  جزء مهم و اساسی در دکوراسیون داخلی می باشد و لذا رنگ دیوار و رنگ سقف و یا رنگ کمد و رنگ تخت خواب یا رنگ و طرح کاغذ دیواری ، رنگ پنجره ها ، رنگ درب می بایست طوری انتخاب گردد که باهم دیگر و همراه با رنگ لوازم دیگر مثل پرده ، روتختی ها و موکت و .... موجود در اطاق خواب حس های  مورد نظرمان را القاء نماید.

رنگهای آرامبخش

رنگ های آرامش دهنده و تسکین دهنده برای اطاق خواب

برای ایجاد یک فضا و دکوراسیون آرامش دهنده و تسکین دهند در اطاق خوابتان با استفاده از رنگهای سفید ،رنگ کرم ، رنگ عاج فیلی  و تن های مختلف از رنگ های آبی و رنگ سبز یک هارمونی  ایجاده کرده و از این فضای آرام بخش لذت ببرید.
رنگ آبی و رنگ سبز از خانواده رنگ های سرد می باشد ، طبیعت را یاد آوری میکنند .  بخصوص در مکان هایی که از تن های  مداد رنگی این رنگ ها استفاده می شود ، حس آرامبخشی و تسکین دهنده القاء می کنند.

شما می توانید از رنگ  آبی و رنگ سبز در کنار رنگهای ملایم یا تقریبا خنثی تاثیرات مثبت و حسهای روحبخش را در فضای اطاق خواب بوجود آورید

در زیر نمونه های از اطاق خواب های که با ترکیب رنگ های مورد اشاره در بالا دکوراسیون شده است ، آورده شده. ممکن است این مقاله و نمونه های آورده شده برای شما الهام بخش شده و بتوانید رنگ و تزئینات مناسب را برای اطاق خوابتان انتخاب نمائید.

 

نقاشی ساختمان

 

رنگ کرم روشن برای دیوار و رنگ سفیدبرای سقف و روتختی و سفید عاج فیلی برای  رنگ موکت کف استفاده شده برای ملحفه ها و رویه صندلی از آبی روشن  با گل های سبز انتخاب شده و به این ترتیب  فضای اطاق را از حالت خنثی خارج ساخته است.و در عین حال حس آرامبخشی را القاء می نماید

.

رنگ ساختمان

 

در تصویرهای بالا از رنگ های آبی و سبز و سفید برای نقاشی و رنگ آمیزی دیوارها و سقف و پنجره ها و تخت خواب استفاده شده است و هم چنین رنگ دیگر لوازم در جهت کنتراست و هماهنگی با رنگ سطوح بزرگ در کوراسیون اطاق خواب مورد استفاده قرار گرفته است.

 

رنگ اطاق خواب

 

در اینجا مشاهده می کنید که چطور از تن های روشن رنگ آبی  ، رنگ سفید و رنگ کرم استفاده شده تا یک فضای آرامبخشی در اطاق خواب فراهم شود.

 

رنگ کاری ساختمان

 

رنگ سبز رنگ طبیغت و سمبلی از امید بوده و از نظر جسمی و روانی آرام بخش می باشد. در شکل بالا فام های ازرنگ سبز و سفید برای رنگ آمیزی و دکوراسیون استفاده شده است.

 

رنگ کار ساختمان

 

 در تصویر های بالا  فام های از رنگ کرم و رنگ سفید برای رنگ آمیزی و دکوراسیون اطاق خواب انتخاب گردیده این ترکیب رنگ  نیز ملایم و تسکین بخش می باشد

 

 

بخش نقاشي ساختمان شركت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشي ساختمان ، رنگ آميزي نماي بيرون و داخل ساختمان و اجراي دكوراسيون زير نظر بخش مهندسي و معماري اين شركت مي باشد:

تلفن تماس :

86021537

66942039

09385631179

 شرکت آدا (ارائه خدمات در ايران و كشورهاي همسايه )

www.adaservice.ir/index.php

زمینه فعالیت شرکت خدماتی آدا سرویس :  از صفر تا صد ساختمان

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

پیمانکاری ساختمان در زمینه نقاشی ساختمان رنگ روغن، رنگ پلاستیک، رنگ بی بو، پارکت، سرامیک، سنگ، کابینت،...
با عرض ادب نقاشی در تمام نقاط ایران بهترین کار باکیفیت قیمت های مناسب واسه مشتری های...
انجام تمامی مراحل نقاشی ساختمان معابر وفلزات بصورت حرفه ای همراه با اکیپ کامل اجرای رنگهای روغنی...
چرا الیاف درجه 1 استفاده نکنید ما آن را داریم.  چرا میکا مرغوب استفاده نکنید ما آن را...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.