..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان آدا 09331568243

 

 

اجرای رنگ نمای ساختمان

اجرای نقاشی نمای ساختمان

اجرای کنیتکس ، نقاشی نمای بیرونی ساختمان ، اجرای رنگ های مخصوص نمای ساختمان، اجرای انواع پوشش های نمای ساختمان ، اجرای پوشش های با دانه بندی و بدون دانه بندی ، اجرای رنگ های سلیکونی برای نمای ساختمان ، اجرای رنگهای Anti dust برای نمای بیرون ساختمان ، رنگ آمیزی نمای ساختمان ، اجرای رنگ های آب گریز ، اجرای رنگ های الاستیک ، اجرای پوشش ها و رنگ های عایق سرما و گرما برای نمای ساختمان ، اجرای پوشش های با ضخامت و کم ضخامت برای نمای ساختمان . نقاشی نمای بیرون ساختمان


رنگ نمای ساختمان و پوشش نمای ساختمان دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای در ساختمان می باشد. و این به دو دلیل می باشد.

 

رنگ نمای ساختمان

 

اول اینکه پوشش نمای ساختمان می تواند نقش محافظتی ساختمان از شرایط محیط داشته باشد. درحقیقت پوشش یا رنگ نمای ساختمان مثل لباس تن انسانها می باشد . و می تواند برای اهدافی مانند محافظت از گرما ، سرما ، رطوبت ، فرسایش و ... مورد استفاده قرار گیرد.
دوم اینکه رنگ نمای ساختمان از نظر زیبا شناختی و تاثیر گذاری در تصمیم گیری و روان انسان ها می باشد. اولین آیتمی که بیننده از یک ساختمان نظرش را جلب می نماید ،جلوه نمای ساختمان می باشد و ازنظر روانشناسی اولین تصویر ذهنی از یک نما بسیار تاپیرگذار در تصمیم گیری و روان انسان می تواند باشد. و لذا برای رنگ ، پوشش ، دکوراسیون و طراحی نمای ساختمان می بایست اهمیت ویژه ای قائل شد .
آیا نمای ساختمان شما قدیمی و دلگیر شده است؟
آیا نمای ساختمان شما نیاز به تعمیرات و بازسازی دارد؟
آیا نمای ساختمان شما با وجود اجرای جدید مطابق خواست شما و باب طبع شما نمی باشد ؟
با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما انواع نماهای نوین و سنتی را و مزایا و معایب آنها برای شما ارائه نمایند تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمائید. به یاد داشته باشید که اجرای پوشش یا رنگ نمای ساختمان به راحتی اجرای رنگ داخل ( نقاشی داخل ساختمان) نمی باشد و لذا سعی کنید در انتخاب آن با مشاوره گرفتن از کارشناسان مربوطه ، صحیح عمل نمائید .
آیا در حال ساخت ساختمان جدید هستید.؟
قبل از تصمیم گیری در باره رنگ نمای ساختمان ( نقاشی نمای ساختمان ) و یا پوشش نمای ساختمان ، با ما تماس بگیرید تا بهترین گزینه و مناسب ترین پوشش نمای سنتی و یا مدرن و یا تلفیق سنت و مدرن را با متریالهای نوین و دارای خواص حفاظتی و با خصوصیاتی تکمیلی دیگر برای شما معرفی نمائیم.

 

بخش نقاشی ساختمان شركت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشی ساختمان ، رنگ آمیزی نمای بیرون و داخل ساختمان و اجرای دكوراسیون زیر نظر بخش مهندسی و معماری این شركت می باشد.
تلفن تماس :

22899782

77437258
86021537
66942039
09385631179
شرکت آدا www.adaservice.ir (ارائه خدمات در ایران و كشورهای همسایه )

بخش نمای ساختمان

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات نقاشی ساختمان

 

 

برخی از مطالب سایت

ارايه خدمات نقاشي با كميت و كيفيت بالا : اجراي جوتن كاملاً حرفه اي - مولتي كالر-روغني - پلاستيك - سيلر و...
نقاشی با پلاستیک، رنگ روغنی ، سیلر، کیلر، جلا ،مولتی کالر، عایق های رطوبتی، تگری، جی ام 6 ، نقاشی کابینت...
کلیه امور نقاشی داخلی و خارجی ساختمان با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت  09125381259  مصطفی...
بهترین کیفت را از ما بخواهید تماس از شما ، اجرا از ما ، با یک بار مشتری دایم ما شوید.  گروه نقاشی...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.