..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

کاغذ دیواری


 با اندکی جستجو درباره  کاغذدیواری در اینترنت شما نیزبه این  نتیجه می رسید که کاغددیواری دارای تنوع بسیارزیاد می باشد شاید بیش از 5000 طرح مختلف کاغذ دیواری در رنگ های متنوع در بازار موجود است. که درانواع کاغذ دیواری قابل شستشو، باکیفیت بالا و یا معمولی تولید وبه بازار عرضه شده است.

 

کاغذدیواری

 

ابعاد کاغذدیواری ها متفاوت است که برخی از آنها 16 مترمربع با عرض 1.06 متر و طول 15.60 متر است. کاغذ دیواری های قابل شستشو برای فضا های متفاوت تولید می شود کاغذ دیواری ها از نظر شکل وکیفیت وابعاد، گونا گون تولید شده است که ازنظر شکل ظاهری به کاغذ دیواری های مانند، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری اتاق کودک، کاغذ دیواری طرح سنگ، کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری گلدار، کاغذ دیواری اتاق خواب ، کاغذ دیواری سالن ، کاغذدیواری لابی و کاغذ دیواری ضد آب برای حمام و...تولید می شود.

 

کاغذدیواری

 

کاغذدیواری

 

کاغذدیواری

 

کاغذدیواری


کاغذ دیواری اتاق کودک

یکی از سخت ترین و در عین حال شیرین ترین قسمت دکوراسیون ،  دکوراسیون اتاق کودک است .دکوراسیون اتاق کودک ارتباط مستقیم با خلاقیت وروح آفرینندگی کودک دارد.نقش ونگار کاغذ دیواری وتنوع آن می تواند یکی از بهترین گزینه برای دکوراسیون اتاق کودک باشد .کاغذ دیواری اتاق کودک شامل انواع کاغذ دیواری کودک دخترانه و کاغذ دیواری کودک پسرانه است که همگی قابل شستشو بوده ارائه می شود. کاغذ دیواری قابل شستشو کاغذی است که با استفاده از آب و مواد شوینده قابل تمیز کردن باشد.

 

کاغذدیواری

 

کاغذدیواری اتاق کودک

 

کاغذدیواری اتاق کودک

 

کاغذدیواری اتاق کودک

 

کاغذدیواری اتاق کودک

 

کاغذدیواری اتاق کودک

 

کاغذدیواری اتاق کودک
کاغذ دیواری اتاق خواب


معمولا یکی از کاغذ دیواری های اتاق خواب را گلدار یا سه بعدی مدرن انتخاب کرده ودیوارهای دیگه را رنگ یا با کاغذ دیواری های ساده ست می کنند.به نمونه های اتاق خوابهای زیر توجه کنید.

 

کاغذدیواری برای  اتاق خواب

 

کاغذدیواری برای  اتاق خواب

 

کاغذدیواری برای  اتاق خواب

 

کاغذدیواری اتاق خواب

 

کاغذدیواری اتاق خواب

 

کاغذدیواری اتاق خواب

 

کاغذدیواری اتاق خواب

 

کاغذدیواری  اتاق  خواب


کاغذ دیواری سالن پذیرایی

 در سالن پذیرایی نیز مطابق با سبک دکوراسیون منزل یکی دیوارها را مانند دیوار پشت تلویزیون را(مدرن یا کلاسیک)،از طرح کاغذ دیواری مورد نظر انتخاب می شود. و  بقیه قسمت ها  می  تواند  رنگ  آمیزی  یا  رنگ های  دکوراتیو  استفاده شود.  به نمونه های اتاق خوابهای زیر توجه کنید.

 

کاغذدیواری برای سالن

 

کاغذدیواری  برای  پذیرایی

 

کاغذ دیواری پذیرایی

 

کاغذ دیواری  در سالن

 

کاغذ دیواری سالن

 

کاغذدیواری  در سالن

 

چگونه کاغذ دیواری بخریم؟
ابتدا دیوارهای که کاغذ دیواری می خواهید مشخص کنید . سپس طرح کاغذدیواری مورد نظر خود را با مشاوره گرفتن و مشاهده آلبوم کاغذ دیواری انتخاب نمائید.  قبل از نصب کاغذ دیواری کلیه ترکها وشکسته گی ها و ناصافی ها باید برطرف شود.در غیر اینصورت بعد از نصب با تابش نور به صورت افقی برآمده گی ها دیده می شود.
چرا کاغذ دیواری؟
1-   کاغذ دیواری حدود بیست سی سال پیش بسیار رونق داشت ولی استفاده از کاغذ دیواری در دکور منازل به شکل امروزی  مرسوم نبود یا رنگ می کردند یا کلا تمام  دیوارها   را با یک  طرح ، کاغذ دیواری کار می  کردند و به  شکل امروزی کاغذدیواری  تلفیقی کار نمی کردند و  همین  امر در  طولانی  مدت  ایجاد  یکنواختی  و  خستگی در ساکنین  می   که مدتی از رونق افتاد تا چند سال پیش دوباره با کاغذدیواری های صددرصد قابل شستشو به بازار عرضه شد که با اقبال عمومی روبرو شد وامروزه بر عکس قدیم ها اغلب تلفیقی کار می شود . با ورود کاغذ دیواری های بسیار شیک و لوکس، استفاده از آن به عنوان یک کالای لوکس دکوراسیون در همه جای دنیا مرسوم شده است. تنوع واشکالی که درکاغذدیواری وجود دارد. تغییراتی بسیار زیادی در طرح و ظاهر دیوار ایجاد می کند که رنگ به هیچ وجه نمی تواند آنرا بوجود آورد. بر خلاف رنگ، کاغذ دیواری نقش و نگار برجسته دارد، از مخمل، اکلیل و بعضا نگین در دیزاین آن استفاده شده است و طرح های کاغذ دیواری سه بعدی جلوه خاصی به فضا می دهد. در ساخت کاغذ دیواری از متریال مختلف استفاده می شود و روکش وینیل آن قابلیت شستشو و ضد دوده بودن را به آن می دهد.

 

کاغددیواری سرویس

 

کاغذ دیواری دستشویی

 

کاغذدیواری  حمام

 

کاغذدیواری  در  دستشویی

 

کاغذدیواری در سرویس ها

 

کاغذدیواری حمام


2- تنوع بسیار بسیار زیادی طرح ها و رنگ ها در کاغذدیواری ها ،زیبایی و دکوراسیون خاصی در فضا ایجاد میکند، برخلاف رنگ، کاغذ اصلا دوده نمیگیرد و رنگ آن عوض نمی شود. شکسته گی  ، پارگی و خرابی کاغذ دیواری به مراتب کمتر از رنگ است و در صورت کثیف شدن با ماژیک، خودکار یا رنگ، می توان آنرا با آب و مواد شوینده (تاید، ریکا، صابون، وایتکس) شست.اما هزینه اولیه آن بیشتر از رنگ می باشد.

3-هزینه کاغذ دیواری به نسبت دوام آن مناسب است اما بعد از مدتی خسته کننده است و کاغذ دیواری را نمی توان بیش از چند دیوار کار کرد به عنوان تکمیل دکوراسیون از آن می توان استفاده کرد و به نسبت تغییرات ظاهری و بصری که در دکوراسیون ایجاد میکند، از بسیاری کالاهای دکوراسیون مقرون به صرفه تر است.ایجاد فضاهای رمانتیک، مدرن، کلاسیک، زنانه، مردانه یا آرام به راحتی امکان پذیر است.
رنگ کاغذ دیواری

از رنگ های آرام  و روشن کاغذ دیواری برای دکور فضاهای کوچک استفاده می شود. استفاده از کاغذ دیواریهای ساده با رنگ روشن، فضای بزرگ را سرد می کند. کاغذ دیواری های ساده با رنگهای تند مثل صورتی یا سبز پررنگ برای دکور دیوار اتاق های بزرگ مناسب است و فضا را کم می کند. استفاده از این کاغذ دیواری رنگ های شاد و پررنگ در چهار طرف اتاق ممکن است پس از مدت کوتاهی خسته کننده شود.

 
کاغذ دیواری سه بعدی

چند سالی است که جملات زیادی در مورد فناوری های سه بعدی می شنویم. سه‌بعدی یک چیزی شامل ابعاد در عرض، طول، و ارتفاع می‌باشد .کاغذ دیواری سه بعدی به کاغذدیواری گفته می شود که طرح اشکال آن برجسته به نظر می سد. نه تنها در عرض وطول در عمق را نیز احساس می کنید .این نوع کاغذ دیواری سه بعدی می تواند در طرح های مدرن، کلاسیک یا طرح طبیعی مثل سنگ و چوب باشد.

 

کاغذدیواری  سه بعدی

 

کاغذد  دیواری 3 بعدی

 

کاغذ دیواری  سه بعدی

 

کاغذ دیواری  سه بعدی

 

کاغذدیواری 3d

 

کاغذدیواری 3D


کاغذ دیواری دکوراتیوتر ازرنگ بود واز سایر رنگ های دکوراتیو ارزان تراست مثلا در آوردن یک نقاشی یا منظره با یک رنگ شاید چندین برابر یک کاغذ دیواری پوستری است . موارد کاربرد کاغذدیواری در فضا های گوناکون مانند فضاهای تجاری ، رستوران، کافی شاپ، هتل، فروشگاه و سالن زیبایی به کار می رود و طرح آن متناسب با فضا و سایر متریال دکوراسیون انتخاب می شود.

 

بخش نقاشي ساختمان شركت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشي ساختمان ، اجرای کاغذ دیواری ، رنگ آميزي نماي بيرون و داخل ساختمان و اجراي دكوراسيون زير نظر بخش مهندسي و معماري اين شركت مي باشد.
تلفن تماس :

22899782

77437258
86021537
66942039
09385631179
 شرکت آدا www.adaservice.ir(ارائه خدمات در ايران و كشورهاي همسايه )

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

با بیش از 20 سال سابقه کار همراه با شاگردان کارکشته و بهترین مدل های روز دنیا کنیتکس رولکس الکا ( پوشینه...
زیبا سازان پروشات ثبت: 374726  انجام کلیه امور تزئیناتی ساختمان با بهترین مصالح در کوتاهترین...
ارزانترین وبا کیفیترین نقاشی ساختمان منازل ، ادارات ، ساختمانهای نوساز. قدیمی  ، راه پله با رنگهای...
  قبول سفارشات نقاشی ساختمان و مولتی کالر و نقاشی وسایل جانبی       ...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.