..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

رنگ نمای آبگریز

   پیشرفت در صنعت رنگ سازی  در سه ده اخیر  بیشتر از پیشرفت های یک قرن اخیر بوده است . شاید بیشترین تحولات مربوط به تولید رزین های آکرولیک با قابلیت شستشو بوده است که رنگ های آکرولیک را در صنعت ساختمان جایگزین رنگ های پایه حلال های نقتی و تینری کرد. و بیشترین استفاده این رنگ ها در ساختمان که به طور کامل نیز جایگزین رنگ های پایه تینری شد ، رنگ های  نمای ساختمان بود .

 

 رنگ  آبگریز

 

  رنگ های مخصوص نمای ساختمان بر روی سطوح سیمانی و سطوح غیر فلزی در نمای ساختمان و به عنوان رنگ بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر رنگ های که برای سطوح سیمانی بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد خود دارای تنوع خواص می باشند . یکی از این رنگ های که از عمر تولید آن چند سال بیشتر نمی گذرد رنگ آب گریز مخصوص نمای ساختمان می باشد.

 

رنگ آب گریز

 

در مقالات قبلی بطور مفصل توضیح دادیم که در انتخاب رنگ برای نمای بیرونی دو عامل؛ شرایط محیط و خواص رنگ ، نقش اساسی بازی می کنند . رنگ آب گریز نمای ساختمان ضمن داشتن خصوصات پایه ای برای رنگ های بیرون ساختمان ، دارای یک خاصیت منحصر بفردی  نیز می باشد که آن ، آب گریز بودن سطح رنگ نهایی است .

 

رنگ نمای آب گریز

شکل شماره1

 

رنگ  نمای ساختمان

شکل شماره2

 رنگ نمای بیرون ساختمان

شکل شماره 3

 

   در بالا سه تصویر  دیده  می شود در شکل شماره1 رنگ آبگریز است که روی آن آب  پاشیده شده و می بینیم که آب  به  صورت  قطره شده  و  حرکت قطرات آب  روی سطح  هیچ  ردی  از  خود بر جای نمی گذارد ، درصورتی که در شکل شماره 2  و شماره 3  رنگ آبگریز نبوده و می  بینیم که آب در سطح  پخش می شود و می  بینیم که شکل شماره3 در اثر حرکت قطرات آب روی  سطح  رنگ ، یک لایه  نازک آب هم در سطح باقی  می ماند یعنی سطح  رنگ  آبگریز  نبوده و آب در سطح رنگ پخش  می شود   

 

رنگ بیرون ساختمان آبگریز

 

    مواد بکار رفته در ساختار این رنگ طوری است که قطرات باران در سطح رنگ پخش نشده و بصورت قطره یا گلوله در میاد و با این کار، گوله ها یا قطرات آب در حالی که در روی سطح رنگ غلت خورده   و پایین می آیند گرد و غبار سطح را نیز با خورد به پایین می آورد و به این ترتیب سطح تمییز می شود . از این رو است که   گفته می شود نمای ساختمان با رنگ آب گریز ، نسبت به نماهای با  رنگ معمولی ، دیرتر کثیف می شوند. از این رو این نو ع رنگ نمای ساختمان در مناطقی با شرایط آب و هوای دارای گرد وغبار یا شرایط با هوای آلوده مناسب خواهد بود . به عنوان مثال این رنگ برای شرایط اب و هوای تهران مناسب خواهد بود. و نماهایی که با این رنگ اجرا می شوند دیرتر کثیف خوهد شد .

 

رنگ بیرون ساختمان - آبگریز

 

ضخامت لایه رنگ آب گریز مثل رنگ هایی معمولی می باشد و با ابزار های مانند قلم مو ، غلطک ، ایر لس قابلیت اجرا دارد.

رنگ هایی آب گریز از لحاظ قیمت گرانتر از رنگ های معمولی و رنگ های الاستیک نما می باشند .

بخش نقاشي ساختمان شركت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشي ساختمان ، اجرای کاغذ دیواری ،رنگ های  صنعتی ، اجرای رنگ  های  خاص ، رنگ آميزي نماي بيرون و داخل ساختمان و اجراي دكوراسيون  زير نظر بخش مهندسي و معماري اين شركت مي باشد.
تلفن تماس :

22899782

77437258
86021537
66942039
09385631179
 شرکت آدا www.adaservice.ir(ارائه خدمات در ايران و كشورهاي همسايه )

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان با بهترین کیقیت و نازلترین قیمت رنگ روغنی پلاستیک اکرلیک و غیره .. 30سال سابقه کار ...
پخش رنگ خورشیدیان پخش کننده : انواع رنگ های روغنی ، پلاستیک ، اکریلیک ، نما ، مولتی کالر ، دکوراتیو ،...
اجرای رنگهای ساختمانی: روغنی، پلاستیک، اکلریک بی بو، مولتی کالر، بلکا، رنگ چوب سیلر، کیلر پلی استر و...
 نقاشی ساختمان رجبی با کادری مجرب وحرفه ای دارای ۲۷ سال سابقه ی کار دارای مجوز وکارت مهارت از...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.