..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

رنگ

     زمینه اصلی علم و تکنولوژی مدرن را می توان از یونان باستان رد یابی کرد . بین ششمین تا چهارمین قرن قبل از میلاد مسیح در یونان گام های بلندی در جهت گسترش و تکمیل هنر نقاشی و تزئینات دیواری برداشته شد تعداد مواد رنگ زا از فقط چند ماده خام خاکی به تعداد نسبتا زیادی افزایش یافت ، و چنین به نظر می رسد که دانش به هم آمیختن مواد رنگی برای به دست آوردن رنگهای متعدد و دلخواه به خوبی فرا گرفته شده بود . رنگ طلا ئی ، رنگ لاجوردی ، رنگ قرمز درخشان ، رنگ ارغوانی و رنگ بنفش به رنگ اخرا و رنگ آبی و سیاه کرتی و رنگ ماوی سنائی پیوستند.رنگ

 

بنابراین استفاده از رنگ را میتوان از تمدنهای باستانی مصر و بین النهرین و بواسطه کرت ، یونان ، روم ، جانشینان قرون وسطی آنها در بیزانس و ایتالیا و رنسانس در غرب اروپا تا عصر جدید پلاستیک تعقیب کرد . رنگ در تمام عصر ها و تمدن های بشری مورد استفاده قرار گرفته است ، و علاقه بشر قرن بیستم راجع به پدیدهای به نام رنگ و نیاز به درک و اندازه گیری آن فقط مرهون توسعه و تکامل این میراث می باشد.

پیدایش علم رنگ

منشاء و مقدمات پیدایش علم رنگ در انفجار و شیوع بصیرت حیرت انگیز آدمی که 24 قرن پسش در یونان بوقوع پیوست نهفته است . با استناد به مشاهدات دقیق و همچنین مجهز بودن به یک سری مقرارت سخت فکری و به علاوه بوسیله اعتبار قایل شدن برای آزمایشات ، ارسطو دریافت که نور لازمه رنگ می باشد. و دلیل اینکه اجسام عادی رنگی به نظر می رسند . فقط به خاطر اینست که نور را جذب می کنند.دو هزار سال گذشت بدون اینکه اصلاحات یا تغییرات خاصی در ایده ارسطو پدید آید و یا مطلب و موضوعی به آن افزوده شود. لیکن کمتر از سه قرن پیش علم رنگ توسط نیوتن بنیانگذاری شد. نیوتن اجرای نور سفید را به رشته ای از رنگها تجزیه کرده و آنرا طیف نامید .

بوسیله عمل ترکیب ( اختلاط ) می توان انواع رنگ ها را تولید کرد که این رنگ های حاصله از لحاظ ظهور شبیه به رنگ های نور تفکیک ناپذیر می باشند.

رنگ چیست ؟

رنگ ممکن است معانی مختلفی داشته باشد از نظر فیزیکی کلمه رنگ به معنی یک نوع نور بخصوص ، اثرات آن نور بر روی چشم انسان ، و از همه مهمتر نتایج این اثرات در مغز مشاهده کننده ، بسته به مورد بکار می رود. لازم به توضیح است که رنگ را نمی شود تنها از جنبه مادی آن مورد بحث قرار داد . زیرا رنگی که ما می بینیم نه تنها منتج از اثرات نوری است که خود به وسیله مواد رنگزای موجود در شیئی تغییر یافته و به چشم می رسد و خود یک مرحله روانی- واقعی می باشد بلکه تعبیر آن بوسیله مغز را که فرایندی روانی است نیز در بر می گیرد .

با توجه به عوامل فوق در تعریف رنگ می توان به حل مشکلات تجاری ناشی از رنگ نزدیک شده .به پرسش هائئی از قبیل سوالات مطرح شده زیر پاسخ داد:

آیا رنگ این نمونه با رنگ نمونه های که من دیروز ، هفته پیش و یا سال پیش ساخته ام یکی است ( یا به طو ر سادتر آیااین نمونه ها " رنگ همانند" می باشند) ؟ از کدام یک از مواد رنگ زا و چه مقداری از هر کدام بایستی بکار ببرم تا رنگی همانند این رنگ بخصوص به دست بیاورم؟ چه طورمی توانم مواد رنگ زائی را انتخاب کنم که برای مصرف نهائی مورد نظرم مناسب باشند؟

تقریبا بیشتر عناصر و مواد موجود در طبیعت دارای رنگ خاصی می باشند که جزو ماهیت آنها محسوب می شود . اما رنگی که بعدا ما به عناصر ، مواد ، متریال ها و محیط اطرافمان می دهیم به دلایل مختلف می باشد.

استفاده از رنگ با اهداف گوناگون می توا ند باشد: برای محافظت ، زیبا ئی ، ایجاد یک قابلیت خاص و غیره

درست است که رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان ظاهرا با هدف زیبائی انجام میشود. اما تقریبا در اکثر مواقع اهداف محافظت و یا قابلیت نیز منظور نظر می باشد.

رنگ را برای هرجسمی می توان استفاده کرد. و رنگ های جدید با استفاده از تکنولوژی جدید دارای قابلیت های خاصی می باشند . به عنوان مثال : رنگ عایق رطوبتی ، رنگ عایق صوتی ، رنگ عایق حرارتی ، رنگ ضد جلبک ، رنگ آنتی باکتریال ، رنگ نسوز و ....

 

  بخش نقاشي ساختمان شركت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشي ساختمان ، رنگ آميزي نماي بيرون و داخل ساختمان و اجراي دكوراسيون زير نظر بخش مهندسي و معماري اين شركت مي باشد.
تلفن تماس :

22899782

77437258
86021537
66942039
09385631179
 شرکت آدا www.adaservice.ir(ارائه خدمات در ايران و كشورهاي همسايه )

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

نقاشی سازه  قیمت نقاشی ساختمان: رنگ روغنی ۳۵۰۰ تومان ، رنگ پلاستیک ۱۵۰۰ تومان ، با مصالح به همراه...
رنگ روغنی درجه یک سحرپلاستیک درجه یکروغنی بی بوکار خودرا ب ما بسپارید        ...
نقاش ساختمان با عالی و قیمت مناسب با آکیب مجرب در کل تهران شبانه روزی در اسرع وقت  تماس:  ...
اجرای انواع رنگهای پلاستیک،روغنی،مولتی کالر،آکرلیک و...باقیمت منصفانه بیش از۲۰ سال سابقه کار،دارای مدرک...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.