..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان آدا 09331568243

 

 

تعمیر ساختمان

   تجهیزاتی که برای استفاده خود فراهم می کنیم نیاز به نگهداری و تعمیر و بعضا تغییر نیز در طول مرور زمان خواهند داشت . ساختمان  و تجهیزات مورد استفاده در آن نیز هرکدام عمر مفید خاص خودشان را دارا می باشند و اگر به طور صحیح استفاده شوند بعد از مدت زمان خاص نیاز به تعمیر و تعویض خواهند داشت و یا بدلایل خاصی ممکن است بخواهیم تغییراتی در آن بدهیم.

تعمیرات ساختمان

 

تعیمر ساختمان  چه زمانی و با چه اهدافی  انجام  خواهد شد:
-    نوسازی  ساختمان
-    تغییر کاربری
-    تغییر در نقشه داخلی
-    رفع عیب های مربوط به ساخت
 نوسازی ساختمان : ساختمان  به  دلایل  عمر نسبتا  زیاد و یا نگهداری نشدن درست ، نیاز به  بازسازی  و نوسازی می شود . همانطور که میدانید در کنار عناصر با عمر مفید بالا درساختمان ها ، مانند تیرها ، ستون ها ، دیوارها، عناصری  نیز  وجود دارند که پوسیدگی ، زنگ زدگی ، گسیختگی ، پوکیدگی در آنها با سرعت 10-15 سال و بعضا کمتر بوده و نیاز به بازسازی  و نوسازی دارند . نوسازی و  تعمیرات این  عناصر بسته  به  مدت زمان ، در یکی دوسال اول هزینه بازسازی و نوسازی کمترخواهد بود لیکن در بناهای  که  نگهداری  درست انجام  نشود ، تمام  لوازم بهداشتی ساختمان ،پوشش های  کف ، درها  و پنجره ها  هم  می تواند  جزء آیتم های  نیاز  به  تعویض  و  تعمیر  قرار بگیرد.

 

تعمیر ساختمان
 در این حال معمولا  تاسیسات ، درب و پنجره ها و پوشش های کف ، قرنیزها، عایق های رطوبتی و عایق های حرارتی و رنگ ساختمان جزو برنامه تعمیر ساختمان قرار می  گیرد . اگر شما صاحب چنین ساختمان و یا آپارتمانی هستین و در ذهنتان مرور می کنید که نیاز است  یک  سرو دستی به این ساختمان  بزنید این سوالات  هم به ذهنتان بلافاصله خطور خواهد کرد :
- هزینه بازسازی معمولی این ساختمان چقدر می باشد ؟  
- چه مدت زمان طول می کشد تا این آپارتمان  بازسازی  شود؟
 اینکه می گوئیم هزینه بازسازی معمولی به این جهت است  که بستگی به  کیفیت و برند متریال های مورد استفاد جهت  تعمیرات و بازسازی  قسمت های یاد شده ، هزینه می تواند خیلی تغییر کند. لذا در اینجا ما تعمیرات و بازسازی را با متریال ها  و برند های  معمول  و متوسط در نظر گرفتیم   هزینه تعمیر و بازسازی  ساختمان و آپارتمان در این حالت بین متری 100 الی 200 می تواند تمام شود.

 

بازسازی ساختمان
 و زمان لازم برای  تعمیرات ذکر شده بستگی به متراژ و خالی بودن  خانه می  تواند متغیر باشد . باز در اینجا  برای اینکه  یک معیاری دستتون بیاد  می توان گفت که  یک آپارتمان 100متری  اگر خالی باشد  بین 20 الی  25 روزه  تعمیرات آن  طول می کشد . واگر خانه خالی  نبوده  و دارای  اثاث  می باشد در این  حالت  25 الی 30 روز طول  می کشد. حال اگر با یک حساب سر انگشتی حدود هزینه  تعمیرات و بازسازی را محاسبه نمودین و بر تصمیم تان مبنی بر اقدام به تعمیرات و بازسازی استوار هستین . در اینصورت  این کارها را می باست  به  ترتیب انجا م بدهید .
1-    هرگونه تعمیر  و تعویض مورد نظر در قسمت های  مختلف را به تر تیب  یاداشت  نموده  و لیست کنید.
2-    متریال ها  و لوازمی را که می خواهین  تعویض شود  با یک بررسی در اینترنت برندهای  معمول و باکیفیت را از نظر طرح و قیمت  مقایسه کرده  و موارد مورد نظر و پسند خود را به ترتیب  لیست کنید.

 

تعمیر آپارتمان


3-    به یک شرکت بازسازی و تعمیرات ساختمان  معتبر زنگ زده و درخواست یک کارشناس جهت برآورد و مشاوره بنمائید.
4-     تک تک مواردی  که می خواهین  تعمیر و یا تعویض شود به کارشناس  توضیح  داده و برندهای  که مد نظرتان  می باشد  نیز به وی می توانید بگویید. اما اگر شما فرصت کافی برای  کسب اطلاعات در مورد برندها و  لوازم ندارید  می توانید از کارشناس راهنمایی  بگیرید  که در هرکدام از این قسمتها بهتر است از کدام مارک و کدام مدل  استفاده شود.
5-    بعد از اندازه گیری  دقیق  قسمت ها توسط کارشناس ، منتظر برآورد دقیق و اعلام  هزینه بازسازی  و تعمیرات ساختمان خواهید بود که این  کار ممکن است یک الی  دوروز طول بکشد  تا هزینه اعلام شود .
6-    بعد از اعلام هزینه از طرف شرکت  بازسازی  اگر هزینه اعلام شده  بیشتر از مبلغی بوده که  جهت  تعمیرات در نظر گرفته بودین . می توانین  یک جلسه با کارشناس در محل شرکت داشته باشین تا با  نظر کارشناس و بررسی  ریز هزینه ها ببینین کدام یک از آیتم ها را می توان  تغییر  داد و یا  حذف  کرد تا به عدد مورد  نظر برسین .

 

تعمیرات ساختمان


7-    در صورت توافق با قیمت های اعلام شده و زمان  و ... می توانین پیش قرارداد را  از شرکت  خواسته و مطالعه  کنین .  
8-     در صورتی که مذاکرات شما با شرکت بازسازی در نهایت منجر به  قرار داد شد . بعد از امضای قرارداد و طبق  قرارداد  معمولا  بین  20 الی  40 درصد ( بستگی  به حجم قرارداد)  پیش پرداخت می بایست انجام شود  تا  شرکت  بازسازی شروع به خریدهای  لازم و برنامه ریزی  جهت  شروع   بازسازی  نماید .  و بقیه پرداخت ها  هم طبق  قرارداد و با توجه به پیشرفت کار  انجام خواهد شد.
9-    در زمان بستن  قرارداد در شرکت ، مسئول  و مدیر پروژه بازسازی ساختمان شما ( که یک  مهندس  دارای  تجربه در زمینه بازساز ی  و ساختمان است)  مشخص و به  شما  معرفی  می شود .
10-    اگر شما در حین  تعمیرات ساختمان  به  فکر تان رسید که نیاز است  تغییراتی در برنامه از قبل  مشخص شده  در قرارداد  را از نظر  مقدار  و یا برند و مارک  مشخص شده در قرار داد، بدین . با هماهنگی با  مدیر پروژه ساختمانتان  و با یک صورت جلسه این کار میسر خواهد شد. یا بعضی از خرید ها را  شما می توانید خودتان  انجام داده و از قرار داد کم کنید. این زمانی اهمیت پیدا می کند که در انتخاب  طرح  و یا رنگ  لوازم  می خواهین  خودتا ن  در بازار  با مشاهده و مقایسه  طرح های مختلف ، جنس  مورد نظر را انتخاب کنید.

جهت پیگیری ادامه این مقاله  و کسب اطلاعات بیشتر در زمبنه بازسازی و تعمیر ساختمان می توانید به آدرس قید شده در ذیل مراجعه نمائید.

 

  بخش تعمیر ساختمان شركت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای تعمیرات ساختمان ، بازسازی ساختمان و اجراي دكوراسيون و رنگ آميزي نماي بيرون و داخل ساختمان زير نظر بخش مهندسي و معماري اين شركت مي باشد.
تلفن تماس :

22899782

77437258
86021537
66942039
09385631179
 شرکت آدا www.adaservice.ir(ارائه خدمات در ايران و كشورهاي همسايه )

 

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات نقاشی ساختمان

 

 

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان رنگ روغنی،پلاستیک،اکریلیک کار درجه یک با قیمت ارزان و مناسب در تمام نقاط تهران....
نقاشی ساختمان در اسرع وقت کیفیت را از ما بخواهید اجرای کار حتی بصورت اقساطی بازدید و مشاوره...
نقاشی های زیبا از مناظر خانه و طبیعت     نقاشی خانه پاستورال نقاشی خانه خونه...
رنگ مناسب برای اطاق خواب   چه رنگی برای اطاق خواب مناسب می باشد؟  در مقالات دیگر در مورد...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.