..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

نمونه قرارداد رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان

این قرارداد در تاریخ ……. فیمابین شرکت ……. به نمایندگی ………. که منبعد کارفرما نامیده می‌شود از یک طرف و آقای ……… به شماره شناسنامه ……. صادره از ……. به نشانی …. تلفن….. که از این پس پیمانکار نامیده می‌شود از طرف دیگر با شرایط و مشخصات ذیل امضاء و مبادله گردید.

ماده یک – موضوع قرارداد:

عبارتست از عملیات نقاشی ساختمان بشرح ذیل و بر اساس استعلام بهای تایید شده که به رویت کامل و امضای پیمانکار رسیده است شامل:

الف ) رنگ روغنی روی دیوار شامل:

1- روغن الیف یک دست

2- بتونه کاری دو دست و سمباده زنی زبر

3- اجرای آستر با رنگ روغن

4- لکه گیری و آستر دوم و سوم

5- سمباده پوست ساب

6- رنگ لایه

ب ) رنگ پلاستیک سقفها شامل:

1- رنگ روغنی یک دست

2- بتونه پلاستیک یک دست و سمباده زتنی زبر

3- آستر اول و دوم و لکه گیری

4- آستر سوم

5- رنگ لایه

ماده دو- اسناد و مدارک قرارداد:

اسناد و مدارک و مشخصات فنی منضم به قرارداد بشرح زیر می‌باشد :

2-1- قرارداد حاضر

2-2- مشخصات فنی خصوصی که توسط کارفرما به پیمانکار ابلاغ می‌گردد و مشخصات فنی عمومی‌سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ( نشریه 55 – تجدید نظر دوم ) که پیمانکار از مفاد آن مطلع می‌باشد.

بدون ضمیمه نمودن جزء اسناد پیمان می‌باشد.

2-3- جدول پیشرفت فیزیکی و برآورد تقریبی مقادیر کار

2-4- استعلام بهاء

2-5- برنامه ریزی پیشرفت کار و دستور کارها و صورت مجلس‌ها و موافقت نامه‌ها و هر نوع سند دیگری که در مورد کارها و یا امور دیگر که در مدت پیمان تنظیم و به امضای طرفین برسد.

تبصره – هرگاه بین موارد بعضی از اسناد و مدارک بالا تناقضی وجود داشته باشد در درجه اول قرارداد حاضر بانضمام شرایط قرارداد و استعلام بها و در درجه دوم مشخصات فنی خصوصی و عمومی‌ در درجه سوم جدول پیشرفت فیزیکی و برآورد تقریبی مقادیر کارها و برنامه پیشرفت کار ملاک عمل خواهد بود. و اگر این تناقض مربوط به قیمت‌ها باشد جدول پیشرفت فیزیکی و برآورد تقریبی مقادیر کار معتبر خواهد بود.

ماده سه – مبلغ قرارداد:

مبلغ اولیه قرارداد براساس استعلام بهای پیشنهادی پیمانکار بالغ بر  ......  ریال مطابق مشخصات پیوست و استعلام بهای تایید شده می‌باشد که بر اساس صورت وضعیت پیشرفت کار طبق تایید دستگاه نظارت قابل پرداخت خواهد بود.

تبصره – مواردی که قیمت آنها در قرارداد پیش بینی نشده و طبق نقشه و مشخصات بایستی توسط پیمانکار اجراء گردد، قیمت آن براساس توافق تعیین و مطابق سایر ردیف‌ها در متمم پیمان منظور خواهد شد و کارفرما می‌تواند 25 درصد مورد پیمان را افزایش یا کاهش دهد و پیمانکار مکلف به انجام و اجرای کار می‌باشد.

تبصره – در قیمت‌های مورد توافق 60 درصد بابت تهیه مصالح و 40 درصد بابت دستمزد می‌باشد.

ماده چهار- مدت قرارداد:

مدت قرارداد ....... ماه شمسی می‌باشد و شروع مدت از تاریخ اولین صورتجلسه تحویل کارگاه می‌باشد و پیمانکار متعهد است در مدت قرارداد لااقل 97 درصد کارهای موضوع قرارداد را انجام داده و از کارفرما تقاضای تحویل نماید.

ماده پنج – دوره تضمین کارها:

حسن انجام کلیه عملیات موضوع قرارداد از تاریخ تحویل موقت به مدت ...... ماه شمسی از طرف پیمانکار تضمین گردد و این مدت دوره تضمین نامیده می‌شود و چنانچه در دوره تضمین معایب و نقایصی در کارها مشهود شود که ناشی از عدم رعایت مشخصات فنی و عملکرد پیمانکار باشد و کارفرما موارد را با ذکر معایب و نقایص و محل آن کتبا به پیمانکار ابلاغ و پیمالنکار مکلف است به هزینه خود حداکثر 2 روز بعد از ابلاغ مراتب، شروع به رفع معایب و نقایص کند و آنها را طی مدتی که با تراضی کارفرما معین می‌شود رفع نماید.

تبصره – هرگاه پیمانکار در انجام تعهد خود قصور ورزد کارفرما حق دارد وکالتا آن معایب و نقایص را راسا و یا بهر ترتیب که مقتضی بداند رفع و هزینه آن را به اضافه 15 درصد بالاسری از محل مطالبات و سپرده‌های تضمین پیمانکار برداشت نماید.

ماده شش- نظارت:

نظارت در اجرای تعهداتی که پیمانکار بر طبق مفاد این قرارداد و اسناد پیوست آن تقبل نموده است از طرف کارفرما بعهده دستگاه نظارت می‌باشد و پیمانکار موظف است کارها را طبق قرارداد و اصول فنی و همچنین دستورات و تعلیماتی که به وسیله سرپرست کارگاه یا دستگاه نظارت در حدود مشخصات اسناد و مدارک پیوست قرارداد صادر می‌گردد اجرا کند.

ماده هفت – تعدیل بها:

به این قرارداد هیچ گونه تعدیلی تعلق نمی‌گیرد.

ماده هشت – نحوه پرداخت:

8-1- پیمانکار موظف می‌باشد از کارهای اجرا شده بر اساس پیشرفت کار صورت وضعیت تهیه نماید.

8-2- صورت وضعیت تهیه شده پس از تایید نماینده کارفرما و تصویب دستگاه نظارت پس از کسر کسورات بشرح زیر قابل پرداخت می‌باشد.

الف ) کسر مبلغ 10 درصد بابت تضمین حسن انجام کار ( این مبلغ تا پایان دوره و تحویل قطعی و گواهی رفع نقص به پیمانکار پرداخت خواهد شد ).

ب) کسر مبلغ 5 درصد مالیات متعلقه از دستمزد.

ماده نه – تعهدات پیمانکار و مشخصات فنی:

9-1- پیمانکار متعهد است موضوع قرارداد را در زمانهای تعیین شده در برنامه پیشرفت کار صددرصد به اتمام برساند و تحویل کارفرما نماید جرائم متعلقه به تاخیرات غیر مجاز پیمانکار هر روز مبلغ ریال محاسبه و از صورت وضعیت وی کسر خواهد شد.

9-2- پیمانکار محل کار و نوع و کیفیت کار و نقشه‌های مربوطه را رویت نموده و توانایی خود را جهت انجام موضوع قرارداد تعهد می‌نماید.

9-3- پیمانکار متعهد است ابزار کار لازم و مصالح مورد نیاز ( رنگ – روغن – مل و ….) که بعهده وی می‌باشد در محل انجام کار آماده نماید و عوامل مورد نیاز را با شناخت کامل شخصا استخدام و در محل اجرای موضوع قرارداد حاضر نماید، کنترل و تایید عوامل بعهده پیمانکار بوده و مسئولیتی از این بابت متوجه کارفرما نمی‌باشد.

9-4- پیمانکار موظف است کلیه مصالح مورد مصرف پروژه را قبل از مصرف به تایید دستگاه نظارت به ترتیب معرفی در ماده 6 قرارداد برساند بدیهی است هرگونه خسارت ناشی از استفاده مصالح تایید نشده بعهده پیمانکار خواهد بود.

9-5- پیمانکار موظف است قبل از پایان هر مرحله کار، مرحله قبلی را به تایید دستگاه نظارت برساند.

9-6- پیمانکار موظف است پس از پایان کار نسبت به نظافت شیشه‌ها و کفهای ساختمان و سنگهای قرنیز که آغشته به رنگ یا لکه‌های رنگی می‌باشد اقدام نماید.

9-7- پیمانکار موظف است برنامه کاری خود را بنحوی تنظیم نماید که به پیشرفت کار سایر گروههای اجرائی لطمه نزند.

9-8- پیمانکار مسئولیت کامل حسن اجرای کارهای موضوع قرارداد را بر اساس مشخصات و نقشه‌ها و دستورات کتبی کارفرما و دستگاه نظارت را بعهده دارد و نظارتی که از طرف کارفرما یا نمایندگان او در اجرای کارها می‌شود به هیچ وجه از میزان این مسئولیت نمی‌کاهد.

9-9- تأمین نیروی انسانی برای انجام کارها و پرداخت حقوق و مزایا و غیره، تأمین محل سکونت، غذا و ایاب و ذهاب کارگران و کارکنان ایجاد وسایل ایمنی به منظور جلوگیری از بروز حوادث و خطرات ناشی از انجام کار، خسارت جانی و مالی ناشیه بعهده پیمانکار خواهد بود و کارفرما هیچگونه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت و پیمانکار مسئول و جوابگو خواهد بود.

9-10- پیمانکار موظف است به رعایت مشخصات قنی زیر به نحوی که سطوح رنگ آمیزی شده دارای مشخصات زیر باشد:

الف ) یکنواختی ظاهری در رنگ

ب ) یکنواخت بودن میزان ماتی و شفافیت رنگ

پ ) عدم ایجاد موج و سایه ناشی از بتونه کاری و غیره

ت ) نداشتن چروک و پخش نشدن پوسته رنگ در سطح

ث ) انطباق لایه اجرا شده با مشخصات ( اگر ضخامت کمتر از حد لازم باشد، باید نسبت به تجدید رنگ آمیزی اقدام گردد ).

ج) ایجاد پوشش کامل و بدون شره

چ ) عدم چسبندگی سطوح رنگ آمیزی شده به دست یا لباس

ح ) نداشتن هیچ گونه طبله ناشی از مرطوب بودن سطح زیرین

خ ) عاری بودن سطوح رنگ آمیزی شده از آثار برس نقاشی و جای نردبان

د) تمیز و عاری بودن از گرد و غبار سطوح یاد شده

ذ) مستقیم بودن فصل مشترک دو سطح رنگ آمیزی شده با دو رنگ مختلف

ر) نداشتن عیوبی نظیر پهن شدن، چکه کردن، باد کردن و شیار و درز

ماده ده – مسایل ایمنی:

پیمانکار ملزم به رعایت موارد ایمنی ذیل است:

10-1- در موقع رنگ آمیزی یا آماده نمودن رنگ در محیط بسته، باید از کشیدن سیگار و آتش زدن زباله احتراز گردد.

10-2- کپسول‌های آتش نشانی برای مهار نمودن آتش، باید در محل موجود و در دسترس باشند، در پایان ساعت کار، تمام پارچه‌های آلوده به رنگ و تینر باید جمع آوری شده و در صورتی که برای استفاده روزهای بعد مورد نیاز باشند در ظرف پر از آب قرار گیرند.

10-3- تینرها باید در ظرف های مطمئنی نگهداری شده و هرچه سریعتر از مناطقی که احتمال آتش سوزی در آن زیاد است، دور شوند.

10-4- در موقع استفاده از رنگ در فضاهای سرپوشیده مانند مخازن، وجود هواکش‌های قوی و متناسب ضروری است.

10-5- شخصی که در فضاهای سرپوشیده رنگ کاری می‌کند و یا با وسایل مختلف مبادرت به تمیز کردن فلزات می‌نماید، باید همواره از ماسکهای مخصوص دهان و بینی استفاده نماید تا از استنشاق مواد گازی و گرد و غبار به وجود آمده جلوگیری نماید.

10-6- باید از استنشاق گازهای موجود در حلال‌های رنگ خودداری شود.

10-7- قبل از رنگ کاری روی اندودهای گچی ابتدا باید موج‌های گچ را به وسیله کاردک و سمباده، لکه‌های بزرگ روی دیوار را به وسیله گچ زنده و ترک‌های کوچک را با گچ کشته بگیرند و سپس روی آن سمباده نرم بزنند تا آماده پذیرش بتونه گردد.

ماده یازده – تحویل موقت:

پس از آنکه پیمانکار حداقل 97 درصد عملیات موضوع قرارداد را طبق مشخصات نقشه‌ها و مدارک و اسناد ضمیمه موضوع قرارداد انجام داد، مشروط بر اینکه باقیمانده و یا نقایص کارها مربوط به قیمت عمده ای از یک کار اساسی و یا بصورتی نباشد که استفاده از کار انجام شده را غیر ممکن سازد می‌تواند تقاضای تحویل کار موقت کند که پس از تایید سرپرست کارگاه کمیسیون تحویل موقت تشکیل می‌گردد. کمیسیون فهرستی از نقایص و معایب کارها و عملیات ناتمام را تنظیم و ضمیمه صورت مجلس تحویل موقت خواهد نمود و بمنظور رفع نقایص و معایب و تکمیل کارهای ناتمام مهلتی به پیمانکار داده خواهد شد و پیمانکار موظف است در مهلت مقرر نسبت به رفع نواقص و معایب اقدام و گواهی رفع نقص از کارفرما در یافت نماید و دوره تضمین از تاریخ رفع نقص به مدت یک ماه خواهد بود.

ماده دوازده – تحویل قطعی:

در پایان دوره تضمین مندرج در ماده 5 قرارداد کارفرما به تقاضای پیمانکار اعضای کمیسیون تحویل قطعی و همچنین تاریخ تشکیل کمیسیون را به همان نحو که در تحویل موقت پیش بینی شده است معین و به پیمانکار ابلاغ می‌نماید، کمیسیون پس از بازدید کارها هرگاه عیب و نقصی که ناشی از کار پیمانکار باشد مشاهده ننماید تحویل قطعی خواهد گرفت و بلافاصله صورت مجلس مربوط به آنها تنظیم و کارفرما تصویب آن را به پیمانکار ابلاغ می‌نماید.

تبصره – هرگاه کمیسیون عیب و نقص ناشی از کار پیمانکار در عملیات موضوع قرارداد مشاهده نماید برای رفع آنها طبق ماده 5 قرارداد رفتار خواهد شد.

ماده سیزده:

این قرارداد در 13 ماده و 5 تبصره و در سه نسخه تنظیم و کلیه نسخ که دارای اعتبار واحد می‌باشند، به امضاء طرفین رسید.

کار فرما                                                                          پیمانکار

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان بهار با کیفیت عالی در اسرع وقت به صورت صد درصد تضمینی توسط افراد با...
پیمانکاری ، نقاشی ، تعمیرات ، سیلروکیلر ، انواع طرح ، قیمت مناسب  09125356171  فرید کریم...
نقاشی و رنگ امیزی تخصصی محیط داخل و نمای ساختمان با بهترین کیفیت با ارائه آلبوم کار، اجرای انواع رنگ های...
رنگ کاری ساختمان و تخصص در زمینه رنگ کاری چوب (مبلمان-پله و درها و دیگر صنایع چوبی) 09331006290 میلاد...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.