..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

رنگ نمای ساختمان نانو

در سالهای اخیر در حوزه نانو تکنولوژی پیشرفت های خیره کننده ای حاصل شده است و این علم به حوزه های مختلف صنعت وارد شده است. صنعت رنگ سازی نیز یکی از این حوزه ها بوده و به این ترتیب رنگ های نانو با خصوصیات شگفت انگیز حاصل شده: از آن جمله است : رنگ ضد باکتری نانو ، رنگ عایق گرمایی نانو ، رنگ عایق سرمایی نانو ، رنگ نانویی ضد امواج ، رنگ نانویی تصفیه هوا ، رنگ نانویی خود شویند یا خود تمییز شونده ، رنگ آبگریز و ....

 

رنگ نمای ساختمان نانو

 

در صنعت رنگ سازی وقتی صحبت از رنگ نانویی میشود یعنی اندازه قطر ذرات استفاده شده در آن کمتر 100 میکرون می باشد. یعنی خواص معمول مواد در این سایز عوض می شود و خصوصات غیر معمول از خود به نمایش می گذارد.

در حال حاضر اکثر مواد نانو مورد استفاد در تولید رنگ های نانویی، وارداتی بوده که بعد از واردات مواد نانویی در داخل با رزین های مخصوص میکس شده و به صورت رنگ در میاد و یا ممکن است پک کامل رنگ تولید شده از کشور سازنده وارد شود. از نظر خصوصیات معمولا تفاوتی ندارند اما در حین حال مشتری تصمیم گیرنده است که کدام یک را بخواهد . معمولا پک خارجی در هر متر مربع حدود 4 - 10 هزار تومان ممکن است بیشتر از رنگ تولید داخلی تمام شود .

در انتخاب رنگ های نانویی باید توجه کنین که انتخاب بر اساس نیاز تان باشد یعنی قبل از انتخاب رنگ نانویی بایستی ببینین که نیازتان چیست و می خواهین رنگ مورد نظر چه خصوصیاتی داشته باشد در مرحله بعد بررسی کنین که آیا خصوصات مد نظر در رنگ های معمولی وجود دارد یا نه ؟ اگر این خصوصیت در رنگ های معمولی نبود در اینصورت در گروه رنگ های خاص و رنگ هایی نانویی بگردین . این ترتیب جستجو و انتخاب را از این جهت می گوئیم که چون رنگ های خاص و رنگ های نانویی گرانتر از رنگ های معمولی تمام می شود لذا قبل از تصمیم به پرداخت هزینه زیاد باید ببینیم که خواص مورد نظر و نیاز مان با رنگ های معمول قابل حل است که دراین صورت هزینه زیاد انجام ندیم .

در گروه رنگ های نمای ساختمان ، رنگ های نانویی که تاکنون و با توجه به نیاز این بخش ، وارد بازار شده اند : رنگ های عایق گرما ، رنگ عایق سرما ، رنگ خود شوینده یا خود تمیز شونده ، رنگ آب گریز و... می باشند .

رنگ نانو نمای ساختمان ممکن است خاصیت نانویی خود را به صورت محدود داشته باشد مثلا خصوصیت خود شویند بودن را ممکن است 5-6 سال داشته باشد و بعد از این مدت اگر بخواهیم همچنان نمای ساختمان ، خود شوینده باشد، می بایست دوباره از رنگ نانو نمای ساختمان روی سطح اعمال گردد.

ظاهر رنگ های نانویی شبیه رنگ های معمولی می باشد و تشخیص آن از ظاهر ، سخت و یا ناممکن است .

بخش نقاشي ساختمان شركت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشي ساختمان ، اجرای کاغذ دیواری ،رنگ های  صنعتی ، اجرای رنگ  های  خاص ، رنگ آميزي نماي بيرون و داخل ساختمان و اجراي دكوراسيون  زير نظر بخش مهندسي و معماري اين شركت مي باشد.
تلفن تماس :

22899782

77437258
86021537
66942039
09385631179
 شرکت آدا www.adaservice.ir(ارائه خدمات در ايران و كشورهاي همسايه )

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان پذیرفته می باشد  تماس:      ...
بدون شرح , ...! نیازی به تبلیغ نیست امتحان کن نتیجه نگرفتی اون وقت گله کن.  انجام رنگ های روغنی,...
نقاشی با رنگهای استاندارد با قیمت منصفانه  تماس :      ...
نماينده انحصاري پخش محصولات كارخانه رنگ و رزين نادر مفتخريم با ٢٥ سال سابقه در زمينه توليد و صادرات...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.