..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

رنگ نمای الاستیک

  در مقالات قبل در باره انواع رنگ های نما و خصوصیات آنها بحث شد . گفته شد که رنگ را می بایست باتوجه به خصوصات آن جهت استفاده مورد توجه قرار دهیم  و انتخاب کنیم . به بیان دیگر می بایست با توجه به شرایط محیطی و خصوصیاتی که می خواهیم ، رنگ مورد نظر را برای نمای ساختمان و به طور کلی برای سطوح بیرونی انتخاب کنیم.

 رنگ  الاستیک

یکی از رنگ هایی که خصوصاات آن در بیشتر جاها  یا در نمای اکثر ساختمان ها مورد توجه قرار می گیرد، رنگ الاستیک می باشد . این نوع از رنگ ها خاصیت الاستیکی داشته و بعد از خشک شدن لایه رنگ نیز خواصش را حفظ می کند . این  خصویت باعث می شود که ترک های ریز موجود در سطح نمای ساختمان که قبلا بوده  و یا  به مرور زمان ایجاد می گردد را پوشانده شود و به بیان دیگه با ترک خوردن سطح زیرین ، لایه رنگ  تر ک نخورده و ترک در زیر لایه رنگ مخفی می ماند و به این تر تیب ترک های کمتری در سطوح نمتای ساختمان دید ه می شود   و طبعا به زیبا مانده نمای ساختمان به مدت زمان های طولانی  کمک خواهد نمود .

 رنگ  نمای  الاستیک

 

اجرای رنگ های الاستیک می بایست با ضخامت بیشتری نسبت به رنگ های معمولی انجام شود همانطور که می دانیم رنگ های معمولی با ضخامت 70 میکرون الی 300 میکرون اجرا می گردد در صور تی که   رنگ های الاستیک جهت حفظ خصوصات الاستیکی خود در سطح نما می بایست با ضخامت 500 میکرون به بالا اجرا گردند. با توجه به این ضخامت نسبتا بالاتر ، سطح رنگ نمای حاصله معمولا به صورت بافت دار خواهد بود البته ریز یا درشت بودن بافت بستگی به نحوه اجرا یا وسیله اجرا خواهد داشت . 

 رنگ الاستیک  نمای ساختمان

 

رنگ نمای الاستیک معمولا قیمتشان بالاتر از رنگ های معمولی نما می باشند البته باید توجه شود رنگ نمای الاستیک ضمن داشتن خصوصیات رنگ های نمای معمولی ( Anti UV  ، ضد آب و ..... ) یک خصویت بالاتر هم داشته که اونم الاستیک بودن آن است.

 

نمای ساختمان  الاستیگ

 

رنگ های الاستیک جزو محصولات جدید و حاصل تکنولوژی و فناوری جدید در صنعت رنگسازی می باشد . این رنگ در اکثر مناطق ایران مورد توجه بوده و مناسب و سازگار با شرایط جوی متفاوت می باشد .

 

رنگ بیرون ساختمان  الاستیک

 

رنگ های الاستیک به دلیل ضخامت زیاد ، بیشتر با غلطک اجرا می شود . بسته به سطح زیر کار ، غلظت رنگ الاستیک ، ریزی و درشتی بافتی که می خواهیم در سطح رنگ نهایی حاصل شود و ... ، نوع غلطک ( پرپشت یا کم پشت بودن ) انتخاب می گردد.

 

بخش نقاشي ساختمان شركت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشي ساختمان ، اجرای کاغذ دیواری ،رنگ های  صنعتی ، اجرای رنگ  های  خاص ، رنگ آميزي نماي بيرون و داخل ساختمان و اجراي دكوراسيون  زير نظر بخش مهندسي و معماري اين شركت مي باشد.
تلفن تماس :

22899782

77437258
86021537
66942039
09385631179
 شرکت آدا www.adaservice.ir(ارائه خدمات در ايران و كشورهاي همسايه )

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

انجام نقاشی ساختمان، نقاشی درب و پنجره (رنگ روغنی، پلاستیکی، مولتی کالر و خودرنگ) در بهترین کیفیت با...
نقاشی ساختمان با کمترین قیمت و بهترین کیفیت. *رنگ پلاستیک متری ۱۰۰۰۰ تومان *رنگ اکرولیک متری ۱۵۰۰۰تومان...
موارد استفاده از رنگ روغنی در ساختمان:  آشپزخانه، کامل. سقف و دیوار همگی روغنی رنگ می شود. تا قابل شستشو...
انواع رنگ های پلاستیک وروغنی واکرولیک ....بابهترین کیفیت با اکیب مجرب تحویل درکمترین زمان  ...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.