..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

رنگ چوب


رنگ های چوب کلا باید خواص glassy   داشته  و پشت پوش نباشند. تا بتوانند طرح خود چوب را نشان  بدهند.
رنگ های چوب تقسیم بندی های متفاوتی می توانند داشته باشند.
انواع رنگ چوب از نظر براقیت :
-    رنگ های مات
-    رنگ های براق
رنگ های  مثل جلا  براق  محسوب می شوند  و رنگ  های کیلر  و نیم پولی استر، مات و براق دارند که  با توجه به درخواست مشتری قابل اجرا می باشد. و بیشتر روغن های محافظ که جذب سطح  چوب می شوند مات محسوب می شونند. اما روغن های هم هستند که خواص براقیتی دارند

 

رنگ چوب


انواع رنگ چوب از نظر چند جزئی :
-    رنگ چوب تک جزئی
-    رنگ چوب دوجزئی یا چند جزئی
یک  جزئی یا چند جزئی بودن رنگ دلیل بر مقاوم بودن آن در شرایط خاص نمی باشد. اما معمولا رنگ های دو یا سه جزئی زودتر خشک می شوند و در نتیجه گرد و غبار کمی روی سطح کار می نشیند و سطح حاصل صاف تر خواهد بود.
 رنگ چوب روغن جلا و کیلر و بعضی از روغن ها و رزین ها ،  تک جزئی و رنگ چوب نیم پولی استر و پلی اورتان دو جزئی و پولی استر سه چزئی محسوب می شوند
انواع رنگ چوب از نظربیرونی و داخلی بودن آن :
-    رنگ های چوب مقاوم شرایط بیرون و آنتی UV
-    رنگ های چوب مختص شرایط داخل .

 رنگ کاری چوب


انواع رنگ چوب داخل ساختمان
-    روغن جلا :
برای براق کردن و جلا دادن سطح استفاده می شود جهت رقیق  کردن آن از تینر روغنی استفاده  می کنند رنگ آن قرمز مایل به قهوه ای بوده و  یک نوع  وارنیش  محسوب می شود. می توان  بعد از تمیز کردن  سطح چوب ، آن را به وسیله  قلم یا پستوله و یا پارچه برروی سطح اجرا نمود . سطح  حاصل تا  حدودی  براق می باشد. روغن جلا برای سطوح  بیرونی مناسب  نبوده و در مقابل رطوبت  و حرارت  مقاوم نمی باشد. و به این خاطر از این  پوشش امروزه کمتر استفاده  می شود.
-    کیلر :
برای اجرای کیلر اول سطح چوب را تمیز کرده و یک سنباده  می زنند سنباده باید در جهت رگه های چوب زده شود بعد از  تمیز کردن کامل سطح ، یک دست سیلر نازک روی سطح پاشیده شود. سیلر پرکننده است و برای پرکردن منافذ چوب و سنباده خوری مناسب ، مورد استفاده قرار می گیرد مرحله بعدی لکه گیری با بتونه مخصوص ( سیریش  + مل + آب ) جهت گرفتن سوراخ ها و گودی های روی سطح ، حال یک دست سنباده زده و تمییز شود و حال اگر می خواهید به  سطح چوب رنگ خاصی بدهید در این مرحله از همرنگی( رنگ خاص به سطح چوب دادن ) استفاده می شود که می تواند جهت همرنگی از شاپان یا از جوهرهای آماده استفاده کنید.چون همرنگ با تینر روغنی رقیق می شود لذا بعد از اجرای کامل سطح با همرنگی بطور یکنواخت  بهتر است با دستمال  لایه ای از همرنگی که روی سطح باقی مانده است را کاملا برداشته شود  و فقط همرنگ جذب شده به داخل سطح بماند درغیر اینصورت موقع زدن سیلر چون حلال سیلر تینر فوری می باشد موجب سوختن و تاول زدن سطح زیر می شود. حال یک دست سیلر زده شود و بعد سنباده نرم ودوباره سیلر و سنباده و در نهایت بعداز تمیزکردن کامل ، کیلر اجرا گردد. سیلر و کیلر جزء لاک های هوا خشک می باشند . سیلر و کیلر هردو با تینر فوری رقیق می شوند. و هوا خشک بوده و قابل استفاده با  پیستوله  و قلم  می باشند. در اینجا ما اشاره کردیم  که دو دست سیلر اعمال شوند و این  کار باعث  استحکام و یکنواختی سطح نهایی کار خواهد بود. در صورتی سطح نهایی به  صورت  پوست پرتقالی شد.  می توانید با یک  پارچه  تمیز مرطوب شده با  تینر و با پرداخت کاری  درست  کرد.

 

کیلر چوب
سطح  کیلر شده قابلیت  تمیز شدن با پارچه  مرطوب را دارد  به بیان دیگر کیلر در مقابل آب  ورطوبت مقاوم است . اما  اگر به پشت  لایه  رطوبت نفوذ کند   پوسته  کرده  و می ریزد . سطح کیلر شده در مقابل  UV  مقاوم نمی باشد  و به بیان دیگر کیلر برای بیرون مناسب  نیست.
-    نیم پلی استر :
نیم‌ پلی‌استر نیز جزء لاكهای براق و از خانواده وارنیشها می باشد نیم‌پلی‌استر نیمه هواخشك بوده و در دو نوع مات و براق دربازار موجود است. با تینر فوری رقیق می شود. این پوشش سطح صافی را تشکیل می دهد. نیم  پلی استر بعد از اجرای لایه های زیرین  تا مرحله کیلر زنی  و یا بعد از کیلر زنی ، اجرا می گردد. سختی  سطح آن بیشتر از کیلر بوده و مقاومتش نیز در مقابل حلال ها ومواد شیمیای بیشتر از کیلر می باشد . مدت زمان خشك شدن لایه نیم پلی استر حدود نیم ساعت و خشك شدن مغز آن حدود 5تا 8 ساعت می‌باشد و بستگی به ضخامت فیلم رنگ و دمای هوا نیز دارد. و به این ترتیب می بینیم  که این رنگ  دیرتر از پولی استر کامل خشک می شود. نیم پولی استر مقاومتش بیشتر از کیلر است. لاك نیم پولی استر نیاز به پولیش ندارند و قابل استفاده با قلم مو،‌ پیستوله، می‌باشد. استفاده بیش از اندازه از خشك‌ كن عمر فیلم رنگ را كم می‌كند و از براقیت سطح  می کاهد.  

نیم پولی استر


-    پلی استر:
پلی استرها دو جزئی  یا سه  جز ئی  می باشند و لذا در اثر واکنش  اجزا با هم  ابتدا ژله ای و بعد سفت و سخت می شود. سطح  آن صافتر و شفافتر از نیم پولی استر بوده و زودتر از نیم پولی استر خشک می شود و روش اجرای آن مثل  اجرای مراحل  نیم پولی استر بوده. مقدار اختلاط جزه دوم ( هاردنر ) و یا سوم ( شتاب دهنده)  بستگی به  دمای  محییط کار ، ممکن است تغییر  کند. در صورت  زیاد شدن آن ها ممکن است کیفیت کار تغییر کند و ایراداتی در نتیجه نهایی حاصل شود. مثلا ترک خوردن یا چروک شدن سطح حاصله. دمای مناسب برای  پلی استر کاری  25 الی 30 درجه سانتی گراد  می باشد.

 

پلی استر
-    اپوکسی شفاف :
دارای سطح  شفاف و مقاوم در مقابل خط و خش نسبت به پلی استر می باشد. و مراحل اجرای آن مثل پولی استر می باشد فقط درلایه  آخر به جای  پلی استر از رنگ چوب اپوکسی استفاده می شود . این  رنگ  دو جزئی بوده و با تینر فوری رقیق  می شود . بسته به  ضخامت لایه، زمان خشک شدن سطحی آن  12-24 ساعت  و خشک شدن کامل 5 الی 7 روز طول می کشد.

اپوکسی شفاف


-    لاک ها :
امروز از لاک  کمتر استفاده  می شود و بیشتر برای  الات موسیقی از این استفاده می گردد و اون بدلیل عدم تاثیر منفی آن روی  صدا می باشد. لاک در الکل حل  شده و اجرا می گردد. لاک  در مقابل آب ، حرارت ، اسیدها  و الکل ها مقامت  ندارد.  لاک  را می توان در سه  مرحله و لایه  اجرا کرد تا  منافذ سطح  چوب  کاملا پر شوند  و سطح  صاف  و یکنواخت  حاصل شود با توجه به اینکه خود لاک به رنگ قهوه ای می باشد و لذا نیاز به آستری نخواهد داشت.
انواع رنگ چوب برای بیرون
-    رنگ شفاف پولی اورتان :
-    این رنگ چوب ، دو جزئی بوده و بی رنگ می باشد. و برای اجرای آن روی چوب اول باید مراحل زیر سازی را مثل آنچه  که در کیلرزنی گفته شد انجام داده و بعد از کیلر و یا قبل از آن  می توان رنگ شفاف  پولی اورتان را اعمال  نمود . سطح حاصل شفاف بوده و بعد از 24 ساعت به صورت سطحی خشک شده و بعد  5-7 روز به طور کامل خشک خواهد شد این پوشش در مقابل آب و هوای بیرون مقاوم می باشد. و هزینه اجرای آن مثل پولی استر و یا کمی بیشتر می باشد.

 

پلی اورتان شفاف
-    رنگ چوب پایه آب :
-    این  نوع  پوشش های چوب بر پایه رزین های شفاف می باشند که قابلیت رقیق شدن با آب را دارند ولی بعد از اینکه روی سطح چوب اعمال شدند و بعد از خشک شدن قابلیت شتشو را دارند و در مقابل تابش آفتاب  مقاومند اما این رنگ چوب نباید برای سطوح  چوب که در کف  استفاده شده اجرا  شود .

 

رنگ چوب


-    رنگ چوب پایه روغن :
-    این رنگ چوب نیز مارک های  مختلفی  دارد و در این اواخر با  خواص  متفاوت و مقاوم تولید شده است و با توجه  به مارکشون بین 1الی 5 سال می توانند در محیط بیرون دوام بیارند. و بعد ازآن باید تجدید شوند .شرکت های سازنده  به این پوشش ها رنگ دانه های  مختلفی زده اند و به این ترتیب به رنگ های  مختلف در بازار می توان یافت . و نیاز به هم رنگ کردن و یا شاپان زدن  سطح  نیست . این رنگ  چوب ها  برای سطوح چوبی که در کف  مورد استفاده  قرار گرفته  مناسب می باشد . و نحوه اجرای آنها به این صورت است که بعد از سنباده زنی سطح  چوب ها به طور صحیح ،  یک یا چند دست روغن اعمال شود تا جذب سطح چوب شده  و خلل  و فرج را پر نماید . در بعضی از این  نوع روغن ها ، آستر مخصوص به خود دارند.

 

رنگ چوب

 

 

  بخش نقاشي ساختمان شركت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشي ساختمان ، رنگ کاری  چوب ، رنگ آميزي نماي بيرون و داخل ساختمان و اجراي دكوراسيون زير نظر بخش مهندسي و معماري اين شركت مي باشد.
تلفن تماس :

22899782

77437258
86021537
66942039
09385631179
 شرکت آدا www.adaservice.ir(ارائه خدمات در ايران و كشورهاي همسايه )

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

اجرای انواع رنگ امیزی محیط زندگی با بهترین نوع ممکن. انواع پوشش رنگ پلاستیک- اکرولیک - روغنی- مولتی کالر...
نقاشی ساختمان با بهترين كيفيت و مدرن  تلفن:  09191237518  علی جنگ...
قیمت مناسب،کیفیت عالی،20سال سابقه کار،تحویل فوری،       تماس :      ...
نقاشی ساختمان هنرمند کارهایی عالی و با کیفیت نقاشی ساختمان : روغنی ،اکریلیک ، پلاستیک بازسازی کلی و...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.