..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

رنگ سیاه وسفید برای آشپزخانه

رنگ آمیزی سیاه وسفید برای آشپزخانه

استفاده از رنگ سياه و سفيد در نقاشي آشپزخانه

رنگ کار ساختمان

 

آشپزخانه با رنگ عمدتا سفید بیشتر دیده می شود اما آشپز خانه با رنگ سیاه وسفید کمترروبرو می شویم مثل اینکه رنگ سیاه برای آشپزخانه سنگینی می کند واین یک قانون است.با این حال تعادل میان رنگ سفید و رنگ سیاه  یک آشپزخانه شیک وتمیز و لوکس را بوجود می آورد.


انتخاب رنگ براي آشپزخانه

 

رنگ آمیزی آشپزخانه

دریک آشپزخانه با رنگ سیاه وسفید بستگی به اندازه نور وروشنایی رنگ کابینت انتخاب می شود دریک آشپزخانه روشن کابینت مشکی به راحتی استفاده می شود . از طرف دیگر در یک آشپزخانه بزرگ وروشن می توان کاشی دیوار به رنگ مشکی ویا کاغذ دیواری با زمینه مشکی یا رنگهای سیر استفاده کرد.دراین صورت نهایت کنتراست خواهد بود.

انتخاب رنگ آشپزخانه

 

رنگ کاری ساختمان

یکی از مزایای آشپزخانه های سیاه وسفید کاربرد دو رنگ در کابینت های آن است و رنگ کابینت های سیاه وسفید بدون اینکه چشم را اذیت کند در بهترین حالت تعادل در کنار هم قرار دارند

می خواهید آشپزخانه را به یک نقطه سیاه متمرکز کنید ، برای چنین حالتی کابینت آشپزخانه را به رنگ سفید وباقی لوازم را برای مشخص شدن (به چشم آمدن) یک یا چند تا از آنها مانند صندلی،میزومشابه آن را به رنگ سیاه انتخاب کنید آنکاه چشم بیننده را به یک نقطه متمرکز می کنید قابل توجه است که تنها با استفاده  لوازم با رنگ  مشکی قدرت سفید را نمایان می کنید.

دکوراسیون آشپزخانه

 

 

رنگ مناسب آشپزخانه


برای اینکه درنقاشی آشپزخانه سفید وسیاه حرکت داده وانرژی آن را حفظ کنید ازطرح ها و وسایل با سطوح درخشنده بهره ببرید.دراین صورت  رنگهای متالیک،اشیای سفید نورانی، یا سرامیک های شیشه ای مفید واقع می شود.


دکوراسیون آشپزخانه

 

 

 

 

 

دکوراسیون آشپزخانه

 

 

 

 

رنگ كابينت آشپزخانه

 

درآشپزخانه لوازم پخت وپزودیگر وسایل، ناخواسته آیتم های از تزئین دکوراسیون آشپزخانه می باشد.ظروف رنگی دپو ادویه جات ظروف شیشه ای پراز حبوبات و...لوازمی رنگی متفاوت در داخل رنگ سفید وسیاه رول خوبی را بازی می کند.در داخل آشپزخانه سیاه وسفید چقدررنگ دیگر استفاده شود به شما بستگی دارد یکی از مزایای این آشپزخانه ها این است که هروقت خواستید وهر لوازم وظروف را ازدکوراسیون خارج می کنید واگر دوباره خواستید به دکوراسیون اضافه می کنید.

انتخاب رنگ براي آشپزخانه

 

 

رنگ آميزي آشپزخانه

رنگ آشپزخانه

اگر آشپزخانه با تم سیاه وسفید می خواهید کف آشپزخانه با ترکیب رنگ سیاه وسفید ویا یکی از این رنگ ها باشد به تم آن قدرت می بخشد واین یک شرط می تواند باشد واین یکی از شرایطی است که می توان درباره اش فکر کرد، و در چنین آشپزخانه های رنگ قهوه ای، رنگ بژ ، رنگ خاکستری وفام های از آنها را می توان استفاده کرد.اگر خواسته شما سیاه وسفید باشد می توانید درکنار آنها رنگ های دیگررا به راحتی کار کنید.


نحوه انتخاب رنگ آشپزخانه

 

 

رنگ سفيد

 

 

رنگ سياه

 

 

نقاشی آشپزخانه

 

 

رنگ آشپزخانه

 

 

رنگ مناسب کابینت

 

 

رنگ آميزي آشپزخانه

 

 

رنگ کابینت آشپزخانه

 

 

رنگ آميزكار ساختمان

 

 

رنگ كاري ساختمان

 

 

نقاشي آپارتمان

 

 

رنگ آمیز کار ساختمان

 

 

رنگ كار ساختمان

 

 

نقاشی آشپزخانه

شرکت آدا با چندین سال تجربه در نقاشی ساختمان و نقاشی صنعتی ، بازسازی ساختمان ، بازسازی آپارتمان ، طراحی دکوراسیون   با ارایه رنگ های به روز دنیا و استفاده از تحول و نو آوری  در رنگ آمیزی داخلی و نمای ساختمان  آماده ارایه خدمات رنگ آمیزی به ادارات دولتی و ارگان ها و موسسات آموزشی و بیمارستان ها و وزارت خانه ها و برج های مسکونی و اداری و رنگ آمیزی صنعتی برای کف کارخانه جات و.... می باشد .

تلفن های تماس :

86021537

66942039

09385631179

 شرکت آدا

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

نقاشی و تزئینات ساختمان مقدس نیاکی  با بیش از 40 سال سابقه حضور فعال  از آمل و محمدآباد تا متل قو  ...
نقاشی ساختمان ایده آل:کیفیت کار ما تعیین کننده قیمت قرارداد ماست. نقاشی ساختمان ایده آل با مدیدیت علی...
خدمات امین   نقاشی ساختمان با بهترین کفیت همراه با نظافت بعد از نقاشی  رنگ پلاستیک...
جهت رنگ پلاستیک برای منزل مزاحم شدم. همینطور میخواستم بدونم که ایا از طریق سایت شما میتونم برای سایر...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.