..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

آشپزخانه به رنگ قرمز


رنگ آمیزی و نقاشی یا دکوراسیون آشپزخانه و کابینت های آن به رنگ قرمز زیبایی و تاثرات خاص خودش را دارد.
در مورد رنگ قرمز و خصوصیات  آن در مقالات قبلی به طور کامل بحث شده است. دراین مقاله اختصاصا درباره استفاده از این رنگ در آشپزخانه  بحث کرده و تصاویری را به عنوان نمونه آورده ایم.چرا که آشپزخانه یکی از مهمترین قسمت های خانه برای خانم های خانه می باشد.

 

رنگ قرمز برای آشپزخانه

 رنگ

در نقاشی خانه ( نقاشی ساختمان ) جهت تعیین رنگ  بیشتر مواقع خانم های خانه هستند که تصمیم می گیرند و این به دلیل حضور بیشتر خانم ها در خانه  نسبت به آقایان می باشد.حال خانم های خانه بیشتر وقتشان را در آشپزخانه سپری می کنند.و لذا شما به اهمیت نحوه رنگ آمیزی و دکوراسیون آشپزخانه پی می برید.

 و به همین علت در مقالات قبلی نیز در مورد آشپزخانه سیاه و سفید و  ..... بحث گردید.

 

 

نقاشی ساختمان

 

   در شکل بالا می ببینید که از رنگ قرمز برای نقاشی دیوارهای آشپزخانه و هم چنین برای نقاشی کانینت های آشپزخانه ( رنگ آمیزی کابینت )استفاده شده است .در اینجا برای سقف آشپزخانه نیز تن روشنی از رنگ قرمز استفاده شده است.برای پرهیز از ایجاد فضای خسته کننده ، دیوارها با رنگ خنثی رنگ آمیزی می شود. استفاده از رنگ سفید یا رنگ های خنثی دیگر در داخل سطح رنگ قرمز کابینت ها ( مانند اجاق گاز به رنگ سفید یا یخجال سفید رنگ یا رنگ شیری یا ویترین آشپزخانه به رنگ سفید یا شیری رنگ ) زیبای دکوراسیون رنگ قرمز را دو چندان کرده و به متعادل بودن فضای آشپزخانه کمک می کند.

رنگ آشپزخانه

رنگ آشپزخانه

 

 

    اگر رنگ تمام سطوح بیرونی کابینت ها به رنگ قرمز انتخاب کردید برای جلو گیری از ایجاد فضای خسته کننده می توانید از نقاش ساختمان بخواهید که لبه های کناری کابینت ها را به رنگ سفید یا  رنگ خامه ای روشن بزند و برای هماهنگی و تعادل در رنگ آشپزخانه ، دیوار بالای سینک ظرفشویی را به رنگ قرمز با نوارهای با رنگ روشن رنگ آمیزی کنید با این کار کنتراست بیشتری در رنگ ها مشاهده خواهید کرد.انتخاب صندلی های کوچک دور اوپن به رنگ روشن این دکوراسیون رنگ آشپزخانه را تکمیل می کند.

 رنگ ساختمان

رنگ ساختمان

 

 

     اگر نمی خواهید رنگ قرمز را در سطوح زیادی در آشپزخانه استفاده نمائید، درب های کابینت های پائینی را به رنگ قرمز نقاشی کنید. و کابینت های بالایی و دیوار و سقف آشپزخانه را به رنگ روشن مثل شیری یا خامه ای روشن ، رنگ آمیزی نمائید.اگر شما نقاشی ساختمان خود ( نقاشی خانه )را به یک نقاش ساختمان سپرده اید دراین صورت هر تنی از رنگ قرمز را که بخواهید، نقاش ساختمان با استفاده از رنگ ساختمان سفید و رنگ قرمز و ماده رنگ های که از فرو شگاه های رنگ ساختمان تهیه می کند می تواند بسازد. اما اگر خودتان نقاشی کابینت ها را انجام می دهید بهتر است است از کاتالوگ رنگ یکی از کارنجات رنگ سازی که رنگ ساختمان تولید می کنند استفاده کرده و یکی از کد های رنگ را انتخاب و کد مورد نظر را از فروشگاه رنگ ساختمان درخواست نمائید.

 کاغذ دیواری

 

رنگ های گرم

 

  در آشپزخانه های به رنگ قرمز که با کابینت های قرمز رنگ و یا دیوار و یا لوازم قرمز رنگ دکوراسیونش  تکمیل شده است .
استفاده از  رنگ های گرم و پر انرژی  با عنوان رنگ حاکم ، تاثیرمورد توجه را حاصل می سازد.

استفاده رنگ قرمز در لوازم کوچک ، جلوه جالبی دارد.

 

کاغذ دیواری

 

   اگر شما در نظر ندارید نقاش ساختمان را برای نقاشی به خانه بیاورید و در عین حال می خواهید یک یا چند دیوار کوچک را به رنگ قرمز تزئین کنید.می توانید از کاغذ دیواری استفاده نمائید، شاید این حرف ما برای خیلی ها تعجب آورباشد ، اما جدیدا کاغذ دیوارهای مخصوص برای آشپزخانه و حتی حمام به بازار آمده است.
 شما می توانید کاغذ دیواری های مدرن که مخصوص آشپزخانه و یا حمام می باشد در بعضی از دیوارهای  آشپزخانه استفاده نمائید. استفاده از کاغذ دیواری به رنگ و طرح قرمز در این اواخر در بعضی از قسمتهای آشپزخانه و یا حمام مد شده است. البته توجه فرمائید که این نوع کاغذ دیواری ها از کاغذ مخصوص بوده و برای این مکان ها می باشد.
در صورتی که سطوح بزرگی مانند کابینت ها ، دیوارها  و یا سقف از رنگ قرمز  یا کاغذ دیواری مخصوص  به رنگ  یا طرح قرمز رنگ استفاده شود جهت حفظ فراخی و طراوت  مکان  و رفع خستگی ، می بایست از روشنایی کافی استفاده گردد.

رنگ ساختمانی

 رنگ اشهاآور
   رنگ قرمز سرعت دهنده متابولیسم (سوخت و ساز بدن) انسان ها،افزایش دهنده جریان خون ،  انرژی و شادابی دهنده به انسان می باشد.
بطورکلی استفاده از رنگ قرمز در رستوران های فست فودی مشهور دنیا به خاطردیگر خصوصیتش  یعنی اشتها آوری این رنگ می باشد.
بنابراین رنگ قرمز ، رنگ کاملا مناسبی برای غذاخوری ها و رستوران و فست فودها می باشد.

این رنگ را می توانید با توجه به کاتالوگ یک کارخانه رنگ سازی که  تن های متفاوتی از این رنگ را دارد انتخاب کرده و از فروشگاههای رنگ ساختمانی تهیه نمائید. و اگر رئال مورد نظر در را به صورت آماده پیدا نکردید، می بایست با تهیه رنگ قرمز سیر و رنگ سفید و یا ماده رنگ های دیگر از فروشگاههای رنگ ( رنگ ساختمانی )، اقدام به ساختن تن مورد نظر خود نمائید

 نقاشی ساختمان

 

رنگ کابینت

 

نقاشی ساختمان

 

 

   در تصویر بالا می بینیم که جهت ایجاد دکوراسیون به رنگ قرمز، در نقاشی ساختمان دیوارها و سقف به رنگ روشن و خنثی رنگ آمیزی شده و دور اوپن وسط و صندلی های آن از رنگ قرمز استفاده گردیده .

حال برای حاکم گرداندن رنگ قرمز، برای کف آشپزخانه از پوشش های به رنگ قرمز روشن استفاده شده است.همانطور که در دیگر تصویرها نیز می بینیم ، بیشتر مواقع برای ایجاد دکوراسیون قرمز رنگ در آشپزخانه از سرامیک یا کفپوش به رنگ قرمز روشن استفاده می گردد.
 توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از این رنگ می تواند حالت و فضای تهاجمی ایجاد نماید برای این منظور استفاده از سطوحی با رنگ های خنثی در کنار این رنگ می تواند مفید واقع شود.

در زمان اجرای نقاشی ساختمان باید به این نکته توجه کنید که برای رنگ کاری کابینت ها بهتر است از رنگ روغنی براق و یا نیمه براق استفاده گردد.چون این قسمت ها بیشتر در تماس دست بوده و زودتر لک می شود لذا می بایست از رنگی استفاده گردد که کمتر لک به خودش بگیرد و پاک شدن آنه از لکه ها آسان باشد.

رنگ های ساختمانی انواع مختلفی دارد از آن جمله می توان رنگ روغنی ، رنگ پلاستیک ، و رنگ آکرولیک قابل شستشو نام برد.در این اواخر رنگ آکرولیک بدلیل بی بو بودن و اجرای سریع و آسان در دیوارهای داخلی جایگزین رنگ روغنی  برای رنگ آمیزی بیشتر قسمت ها در داخل ساختمان شده است.

 

 

رنگ آمیزی ساختمان

 

 

 

   بخش نقاشي ساختمان شركت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشي ساختمان ، رنگ آميزي نماي بيرون و داخل ساختمان و اجراي دكوراسيون زير نظر بخش مهندسي و معماري اين شركت مي باشد:

تلفن تماس :

22899782

86021537

66942039

09385631179

 شرکت آدا (ارائه خدمات در ايران و كشورهاي همسايه )

www.adaservice.ir/index.php

زمینه فعالیت شرکت خدماتی آدا سرویس :  از صفر تا صد ساختمان

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

رنگ آمیزی ساختمان هنر است این هنر را ارزان نخواهید بلکه با کیفیت بخواهید.  تزیینات پدیده کار خود...
اجرای کلیه کارهای تزییناتی (جوتن، مولتی کالر، بلکا، رومالین، کنیتکس، رنگ نما، کاغذ دیواری، اکرولیک،...
اجرای کلیه رنگهای نیم پلاستیک ،تمام پلاستیک ،اکرولیک ،روغنی،بتونه و نقاشی کناف پلاستیک ۲۵ اکرلیک ۴۰...
نقاشی ساختمان ک شامل پولیستر کاری و ... انجام میشودو با بهترین کیفیت کار و قیمت مناسب در شهرستان سبزوار...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.