..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

عایق ایروژل

عایق

درجهان امروزه جهت عایق نمودن ساختمان ها صنایع نفتی وگاز و...دربرابر سرما وگرما وصدا عایق های متنوع عرضه شده وهرکدام از آنها معایب و مزایای دارند اما به نظر می رسد عایق ایروژل را از نظر قیمت تمام شده بتوانند پایین بیاورند بهترین عایق شناخته شده در جهان است.

ایروژل (AeroGel) ماده ای به سبکی هوا


آیروژل از یکی سبک ترین ماده جامد شناخته شده در جهان است که چگالی اش تنها سه برابر هواست. در آزمایشگاه ها ساخته می‌شود و در بین تمام جامدات کمترین چگالی را دارد و چگالی‌ آن تنها سه برابر هواست.


آیروژل در سال 1931 توسط "استیون کیستلر"، یکی از پژوهشگران دانشگاه استنفورد ایالات متحده کشف گردید و  به دلیل شکل ظاهری اش آن را "دود منجمد" نیز می نامند. هر چند قطعه ای از ایروژل به ابعاد یک انسان تنها 0.5 گرم وزن خواهد داشت، ساختار درونی آن به گونه ای است که قادر است وزن یک اتومبیل کوچک را تحمل کند! ویژگی منحصربفردش در خصوص عایق گرمایی موجب شد تا مسئولین ناسا آن را برای جلوگیری از یخ زدگی روبات سوئجرنر در شب های مریخ، به کار ببرند. به علاوه این ماده برای جمع آوری مواد سرگردان موجود در فضا بسیار ایده آل است و در جریان مأموریت "استارداست" از آن برای جذب مواد موجود در هاله پیرامون دنباله دار وایلد-2 استفاده شد.

ایروژل چیست؟
ایروژل (هواژل) این ماده بر روی یک لایه ی با ساختار اسفنجی وقابل انعطاف پخش می شود با توجه به اینکه 99.8 درصد آن هواست، دارای مقاومت گرمایی بالا، انعطاف پذیری خوب و چگالی بسیار کم می باشد. عایق گرمایی بسیار خوبی است و لذا در برابر عبور گرما به سختی مقاومت می‌کند. در مورد سرما هم همین‌طور است. امواج صوتی هم به سختی از ایروژل عبور می‌کنند. از نظر چگالی 1000 بار سبک‌تر از شیشه است. علیرغم اینکه ایروژل شکننده و سبک است، خواص جالب و مفیدی دارد. خواصی که آن را به عنوان یک عایق عالی الکتریسیته، صدا و حرارت، معرفی می‌کند. استحکام بسیار بالای هم یک خاصیت بسیار جالب آن است. یک بلوک نیم پوندی ایروژل، توان تحمل وزنی در حد نیم تن را دارد. اگر بخواهیم ایروژل را از نظر میزان انتقال حرارت با شیشه مقایسه کنیم، باید بگوئیم که یک پنجره‌ی با ضخامت 1 اینچ و از جنس ایروژل به اندازه‌ی پنجره‌ی دیگری به ضخامت 10 اینچ و از جنس شیشه، گرما را حفظ می‌کند. 10 برابر عایق‌تر از شیشه آن هم با وزنی باورنکردنی.

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

رنگ عایق حرارتی رطوبتی برودتی رنگ پلاستیک پایه آب قابل استفاده برای تمام سطوح نمای ساختمان سقف حلب آهن و...
اجرای بهترین رنگهای ساختمانی در مشهد مجری رنگهای آکریلیک ( ساده ، نما ، دکوراتیو ) شرکت سایف ایتالیا -...
اجرای انواع رنگهای روغنی،پلاستیک و اکرولیک رنگکاری و بتونه کاری انواع درب و پنجره با بهترین کیفیت و...
خدمات نقاشی : نقاشی روغنی و پلاستیک / اکرلیک / مولتی کالر / نانو کالر / بلکا / پتینه  خدمات...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.