..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

مقالات صفحه اول

نقاشی-ساختمان-در-ونکبهترین ترکیب های رنگی یافتن ترکیب رنگی مناسب ، یکی از مهمترین مراحل در طراحی کامل و شیک است. به همین...
نقاشی-ساختمان-در-جنت-آباد-جنوبیتعبیر رنگ در خواب رنگ ها در خواب به چه معنی است؟ رنگ ها خود را در خواب نشان می دهند و ما را از چیز های...
نقاشی-ساختمان-در-نیاورانرنگ کاری  خانه در 7 مرحله رنگ آمیزی یکی از مهمترین بخش های  دکوراسیون جهت زیبا سازی...
نقاش-ساختمان-درغرب-،-شرق-و-شمال-تهراندر گذشته ، شهر تهران به  این  حد  گسترش پیدا  نکرده بود و  لذا  رفت ...
تعبیر-خواب-رنگ-کردن-خانه  نقاشی خانه در خواب اغلب به خوبی تعبیر می شود. نقاشی خانه بیانگر این است که فرد، زندگی جدیدی را...
آیا-می-توانیم-خودمان-خانه-خود-را-رنگ-بزنیم-؟ شاید تازه ازدواج کردین یک خانه اجاره کردین . ممکن است وقت خالی داشته باشین اما پول جهت نقاشیی...

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان آدا 09331568243

 

 

نقاشی ساختمان : سایت آگهی نقاشی ساختمان ، نقاشی منزل ، نقاشی اداره و دفتر ، قیمت نقاشی ساختمان ، رنگ آمیزی ساختمان

رنگ آبی


 استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون و رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان با این رنگ و معنی و مفهوم و تاثیرات روانی آن
رنگ آبی جزو خانواده رنگ های سرد می باشد . در صورت استفاده در رنگ آمیزی و دکوراسیون داخلی ، حس راحتی و خنکی ایجاد می کند.

رنگ آبی از رنگ های اصلی می باشد . برای ساختن تنهای مختلف رنگ آبی می توانید رنگ های دیگر به داخل آن اضافه کنید. مثلا آبی روشن را می توان با اضافه نمودن رنگ سفید به آبی ، تن های روشن رنگ آبی را بوجود آورد.

رنگ آبیدکوراسیون رنگ آبی

اینکه دکوراسیون خانه در جهت برآورده شدن ذوق و خواسته خودتان  انجام  شود . حق طبیعی شماست. لیکن در زمان دکوراسیون بعضی نکات است که دانستن آنها  لازم بوده  و بکارگیری آنها در دکوراسیون ، شما را از نتیجه کار بسیار راضی خواهد ساخت.
به عنوان مثال : آخرین روش ها و ترفند ها چیست.؟ کدام لوازم و نحوه استفاده از آنها در دکوراسیون، مبل ها چطور انتخاب شود؟ اینها نمونه  های از نکات ریز در دکوراسیون می  تواند باشد. در زمان اجرای دکوراسیون یکی از آیتم های که لازم است به آن  اهمیت بدهید انتخاب رنگ می باشد. ما در اینجا در باره رنگ آبی و مفهوم آن در دکوراسیون خانه بحث خواهیم کرد.

دکوراسیون رنگ آبی نیز از قواعد کلی دکوراسیون پیروی می کند.

 

دکوراسیون رنگ آبی

 

دکوراسیون رنگ آبی

روانشناسی رنگ آبی

مفهوم رنگ آبی و استفاده آن در دکوراسیون ، رنگ آمیزی و تزئینات داخلی :
•    رنگ آبی رنگ دریا و آسمان است.
•    استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون داخلی ، حس و تاثیر خنکی و راحتی می دهد.
•     رنگ آبی عمق ، عظمت و ثبات را ارتباط می دهد.
•    از نظر روانشناسی رنگ ، رنگ آبی نمادی از وفاداری ، حکمت ، اعتماد به نفس ، هوش ، واقعیت و بهشت می باشد.
•    این رنگ برای ذهن و بدن بسیار مفید می باشد.
•    رنگ آبی متابولیسم و سوخت و ساز بدن را کند کرده و و آرام می کند و حس آرامبخش و تسکین دهنده ای خلق می کند.
•    رنگ آبی از استرس جلو گیری می کند.
•    از نظر رو انشناسی رنگ آبی ، این رنگ تداعی کننده تمییزی است.
•    بطورکلی نقاشی ساختمان  با رنگ آبی برای محیط های غذاخوری مناسب نمی باشد. چونکه رنگ آبی خصوصیت کم کردن اشتها را دارد.
•     از روانشناسی رنگ آبی ، این رنگ را  در مکان های که می خواهیم استرس را کم کنیم و برای ایجاد راحتی و رلکسی  می توان استفاده نمود.
•     استفاده ازفام ها تند رنگ آبی در نقاشی ساختمان  و رنگ آمیزی داخلی ، تنبلی و مالیخولیا ایجاد کرده ، روحیه را تضعیف کرده و دلتنگی و اندو ایجاد می نماید.فام های روشن آن  فضا ی فراخ و روشنی ایجاد می کند

 

روانشناسی رنگ آبی

 

مفهوم رنگ آبی

 

روانشناسی رنگ

خواص رنگ آبی

رنگ آبی در روی زمین یکی از رنگ های است که بیشتر با آن برخورد می کنیم .آسمان و دریا بهترین نمونه آن است . رنگ آبی آسمان  و دریا ، آزادی  و صلح و جاودانگی را بیان می کند.رنگ آبی یک رنگ پایدار  و با ثبات بوده و چشم را خسته نمی کند ،لذا با توجه به خواص رنگ آبی ، آن را  بیشتر برای پس زمینه می توان استفاده   نمود از خواص رنگ آبی می توان به انسان راحتی و آرامش می دهد. از نظر رو انشناسی  رنگ آبی ، کسانی که رنگ آبی را دوست دارند عموما انسانهای ساکت ، با نظم، دارای اعتبار ، وفادار ، صلح آمیز و درونگرا محسوب می شوند. تاثیرات آرامبخشی آن بر روی انسان  را می توان ازخواص رنگ آبی نام برد.

خواص رنگ آبی

 

دراطاق با دیوارهای به رنگ آبی برای کم کردن سردی رنگ آبی و متعادل ساختن فضا . می توانید در دکوراسیون از رنگ زرد یا رنگ نارنجی یا رنگ قرمز به مقدار اندک استفاده کرد

 

رنگ آبی

نقاشی ساختمان

با توجه به خواص رنگ آبی که در قسمت های قبلی توضیح داده شد. و با در نظر گرفتن خواص مثبت آن برای بعضی محیطها .
 ازاین رو نقاشی ساختمان با  رنگ آبی در برخی مدارس مرسوم  انجام می گردد. برای مکان های استراحت و اتاق خواب نیز مناسب می باشد از این رو استفاده  از رنگ آبی در نقاشی ساختمان خیلی مواقع به چشم می خورد. به دلیل خواص آرامبخشی آن  برای محل کار مناسب نمی باشد. لذا در زمان نقاشی ساختمان کمتر نقاش ساختمان  با تجربه ، پیشنهاد رنگ آبی را برای تمام سطوح  یک دفتر کار می دهد یعنی ممکن است برای یک اطاق یا یک دیوار استفاده شود ولی برای اجرای کامل نقاشی ساختمان یک محل کار ، رنگ آبی به عنوان یک رنگ غالب کمترانتخاب می گردد.  رنگ آبی  به چشم و اعصاب راحتی می بخشد. برای ناراحتی های چشمی ، اعصاب ، استرس ، سردرد و میگرن تاثیرات درمانی دارد لذا استفاده از رنگ آبی در مراکز درمانی مربوطه می تواند تاثیر مثبت داشته باشد.  همچنین رنگ آبی برای درمان  گلودرد ، گواتر ، ناراحتی های گلوئی  مفید واقع می شود.

 رنگ آبی برای درمان بیماریهای مانند سرخک  ، سیاه سرفه در کودکان نیز موثر می باشد.  ولذا در کودکانی که دارای ناراحتی های فوق می باشند استفاده از دکوراسیون به رنگ آبی در اطاق شان می تواند برای بهبودشان کمک نماید.

 

نقاشی ساختمان

 

خواص رنگ آبی

 

نقاشی ساختماننقاش ساختمان

 رنگ آبی  یا دکوراسیون به رنگ آبی برای تسکین و آرامبخشی کودکانی که تازه دندان در میارند کمک می کند.با خصوصیت آرامبخشی و کاهش جریان خون ، فشار خون را پایین می آورد. با این خصوصیاتش در فشار خون بالا و در بیمارا ن با تب و درجه حرارت بالا مفید می باشد. شاید همه این خصوصیات رنگ ها را  یک نقاش ساختمان  نداند و لذا شما خودتون قبل از انتخاب رنگ می توانید در مورد روانشناسی رنگ ها نیز اطلاعات مفید به دست بیاورید ولی شاید از یک نقاش ساختمان  با تجربه در مورد رنگ ها ، به روزترین آنها ، و تطابق هر رنگ با رنگ های دیگر بتوانید اطلاعاتی بگیرید. و اطلاعات خودتون را که در باره دکوراسیون رنگ از این سایت و یا سایت های مشابه بدست آورده اید در کنار اطلاعات نقاش ساختمان به کار بگیرید تا بتوانید مناسب ترین رنگ یا کاغذ دیواری رااز نظر تناسب با رنگ لوازم منزلتان انتخاب نمایید

 

نقاش ساختمان

 

روانشناسی رنگ ها

رنگ ساختمان

رنگ آبی بدلیل آنکه یک رنگ  نرم ولطیفی محسوب نبوده و یا تن های تند این رنگ ، می تواند در مدت زمان طولانی برای انسان ایجاد پریشانی نماید. رنگ آبی روشن ، یادآور یخ بود  و می تواند احساس سردی و تنهایی را در انسان  قوت بخشد. لذا وقتی صحبت از رنگ ساختمان و رنگ آبی می شود حتما اینطور تعبیر نشود که نیاز است حتما همه قسمتهای داخل خانه  به رنگ آبی باید رنگ شود بلکه با توجه به شرایط دکوراسیون ، شما می توانید قسمتهای  را به رنگ آبی  رنگ آمیزی کرده و بقیه قسمتها را با رنگ ساختمان متناسب  نقاشی کنید. این تناسب از نظر هارمونیک و دکوراسیون مد نظر است. در انتخاب رنگ داخل ساختمان، رنگ لوازم  بزرگی که تعویض و یا تغییر آنها برایتان مشکل است و یا در نظر ندارید آنها را عوض کنید ، را باید در نظر بگیرید و تجسم کنید که آنها را بعد از اتمام نقاشی ساختمان در کدام قسمت خانه قرار خواهیدداد و حال رنگ های دیوارها را چه با رنگ ساختمان و یا اجرای کاغذ دیواری  می بایست متناسب با آنها تغییر داد .
رنگ آبی می تواند باعث افزایش  احساس عدم اعتماد و احساس نا امنی ، رمانتیکی و احساسی بودن  بیش از اندازه  و تنبلی باشد.و بنابراین رنگ آبی  مناسب برای مردهای بدبین نمی باشد.

رنگ ساختمان

 

رنگ

 

برای تهیه رنگ آبی جهت استفاده در ساختمان می توان به فروشگاه های رنگ ساختمان مراجعه نمود و ماده رنگ آبی را که تقریبا آبی نسبتا تند( تن سیر رنگ آبی ) می باشد تهیه نمود . بدیهی است با استفاده ار نگ های دیگر می توان تن های متنوعی از رنگ آبی را بدست آورد . این کار زیاد سخت نبوده و بدون نیاز به نقاش ساختمان نیز ، می توانید با اضافه نمودن مثلا رنگ سفید تن روشن رنگ آبی و یا رنگ سیاه تن سیر رنگ آبی را درست کرد البته یادتان باشد که اول در یک ظرف کوچک ، نمونه رنگ خود را درست کرده و در یک سطح کوچکی که در یک محیط روشنی قرار گرفته امتحان کنید ، و در صورت تائید شدن می تو.انید بقیه رنگ را نیز بسازید البته احتیاط نمائید کم کم رنگ دیگر اضافه نمائید تا با رنگ نمونه شما نزدیک و منطبق شود.

 

نقاش ساختمان

 

روانشناسی رنگ آبی

رنگ ساختمانی

 برای بدست آوردن تن های  خاص از رنگ های ساختمانی دو را پیش رو دارین : اول اینکه آن رنگ  و تن رنگ مورد نظر را همان طور که در بالا توضیح دادیم و با استفاده از ماده رنگ های دیگر درست نمائید که معمولا نقاش ساختمان این شیوه را به کار می بندد چون او می داند که بیشتر مواقع تن های روشن رنگ ها در نقاشی ساختمان مورد استفاده  قرارمی  گیرد. لذا ماده رنگ های مانند  رنگ قرمز ،رنگ آبی ، رنگ زرد که تن های سیر می باشند را در اندازه های خیلی کم از فروشگاه های رنگ ساختمانی می گیر د  و بقیه را رنگ سفید خالص خریداریم می کند . حال با توجه به نیاز در هر پروزه و برای ساختن رنگ مورد نظر خود، به رنگ سفید از آن ماده رنگ ها به تدریج و به مقدار کم اضافه می کند تا رنگ مورد نظر حاصل  شود.در این حالت در هر پروز اگر هم رنگ ، اضافه مونده باشه از رنگ سفید یا رنگهای روشن دیگر مانده است که به راحتی در پروزه ای دیگر قابل استفاده است ولی اگر رنگ سیر بیشتر می گرفت احتمال اینکه مدت ها نتواند آن را در پروژه ها بطور کامل استفاده کند زیاد است و ماندن مدت زمان زیاد رنگ می تواند منجر به خشک شدن و یا فاسد شدن آن  شود.

 

رنگ ساختمانی

 

رنگ های ساختمانی

 

دراینجا لازم به یادآوری است که برای جلوگیری از خشک شدن سریع رنگی که درب قوطی آن باز شده ، یا ته مانده رنگ مصرفی قبلی می باشد بهتر است کمی از حلال رنگ مورد نظر را بر روی رنگ اضافه نمائید به حدی که تمام سطح رنگ را پوشش دهد ، و حال بدون اینکه رنگ را به هم بزنید می توانید درب قوطی را محکم ببندیید.

و اما راه دوم جهت تهیه تن رنگ مورد نظر مثلا یک تن خاصی از رنگ آبی : می توان  به سایت یکی از کارخانه جات رنگ سازی رنگهای ساختمانی رجوع نموده  و از روی کاتالوگ رنگ ساختمانی آن کارخانه، تن رنگ مورد نظر را پیدا کرده و شماره یا کد رنگ را یاد داشت نمائید حال به نزدیک ترین  نمایندگی و فروشگاه رنگ ساختمانی مورد نظر مراجعه کرده  و رنگ با کد خاص  را درخواست کنید. البته در فروشگاههای رنگ ساختمانی عمولا کاتالوگ از کارخانجات معروف رنگ سازی هم موجود است. شما از آن نیز می توانید انتخاب کنید. توجه نمائید که هرکارخانه ای تنها تن های خاصی از رنگ ها را تولید می کند و اینطور نیست که تمام تن های  تولید شده در یک کارخانه توسط کارخانه دیگر نیز تولید شده باشد.و در کل هیچ کارخانه تمام تن ها را در تمام رنگ ها تولید نمی کند.یعنی مثل حالت اول دستتون در انتخاب تن خاص رنگ مورد نظر باز نیست.

 

دکوراسیون با رنگ آبی

 

معنای رنگ آبی

کاغذ دیواری

 استفاده از کاغذ دیواری در کنار نقاشی ساختمان برای بعضی از قسمتهای  داخل خانه ، امروزه در بیشتر جاها  دیده می شود . البته باید قید کنم هیچ وقت به این فکر نباشید که تمام قسمتهای داخل  خانه را کاغذدیواری انجام  بدین . و به قول معروف هرچیزی در دکوراسیون بایستی به اندازه و نه بیشتر استفاده گردد  درحقیقت در این صورت هست که زیبای دکوراسیون خودش را نشان خواهد داد. لذا اگر بخواهیم استفاده از کاغذ دیواری و تاثیرات آن در کوراسیون را بررسی کنیم به یک مقاله جدا نیاز خواهد بود اما از آنجا که موضوع مقاله ما در مورد رنگ آبی  و استفاده از آن در دکوراسیون  خانه می باشد  لذا لازم دیدیم در مورد کاغذ دیواری با طرح ها و نقش های به رنگ آبی و  یا کاغذ دیواری زمینه آبی  با طرح ها و گل های به رنگ  های دیگر و متناسب با دکوراسیون بقیه لوازم ، نمونه های را بیاوریم تکنولوژی تولید کاغذ دیواری نیز همچون سایر متریالها  مربوط به ساختمان روز به روز کسترش یافته و طرح های جدید با متریال های جدید به بازار می اید.امروزه کاغذ دیواری های با مناظر طبیعی و با کیفیت بالا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. شما هم می توانید در کنار نقاشی ساختمان یکی از دیوار های سالن یا اطاق خواب را با یکی از  مناظر مورد نظر خود کاغذ دیواری  اجرا نمائید.و هر وقت به  آن منظره نگاه می کنید یک لحظه خود را در آن مکان حس کرده و به آرامش روحی برسید .در زیر نمونه های از کاغذ دیواری با طرح های مختلف که در آنها از رنگ آبی در طرح و یا زمینه استفاده شده، آورده ایم تا شاید برای شما یک الگوی جهت اجرای دکوراسیون با رنگ آبی منزلتان در آینده باشد.

کاغذ دیواری

 

کاغذدیواری آبی

 

کاغذدیواری به رنگ آبی

 

کاغذدیواری با مناظر طبیعی

 

کاغذ دیواری

اجرای کاغذ دیواری


در  اجرای کاغذ دیواری باید به نکاتی توجه شود: اول اینکه اجرای کاغذ دیواری بعد از اتماتم نقاشی  انجام می شود . لذا شما قسمتهای را که در نظر گرفتین نقاشی ساختمان اجرا شود . به نقاش  ساختمان تان بگوئید انجام دهد  و قسمتهای  مربوط به کاغذ دیواری نیز می بایست زیرسازی های لازم را همراه با سایر قسمت ها توسط نقاش ساختمان انجام گیرد و حتی می تواند آستری نیز اجرا گردد . یعنی تا مرحله رویه  همه قسمتها یکسان کاراشون انجام گردد. ولی رنگ رویه فقط برای قسمت های که صرفا قرار است رنگ اجرا گردد،  انجام شود . و بعد  از اینکه رنگ همه قسمت ها خشک شد می توانید گروه اجرای کاغذ دیواری را بیارید تا قسمت های درنظر گرفته شده را کاغذ دیواری اجرا نماید. امروزه تنوع تولیدات کاغذ دیواری باعث شده از این پوشش در کنار نقاشی ساختمان برای زیبایی دکوراسیون خانه بیشتر استفاده شود. به عنوان مثال وقتی هدف شما ایجاد دکوراسیون آبی در منزل باشد می توانید از کاغذ دیواری ها با طرح های مختلف که رنگ آبی در آنها استفاده شده ، بکار گیرید. تجربه ثابت کرده است که اگر  تلفیقی کار شود نتیجه خوبی بدست می دهد . یعنی اجرای کاغذ دیواری برای تمام خانه بعد ازمدتی می تواند خسته کننده باشد ولی تلفیقی از کاغذ دیواری و رنگ نتایج رضایت بخشی را بدست می دهد. در این مقاله صحبت ما در مورد رنگ آبی و نحوه استفاه از آن به عنوان رنگ کاری و یا اجرای کاغذ دیواری  با در نظر گرفتن خواص این رنگ ، در داخل خانه و درکوراسیون منزل بوده است لذا در اینجا نمونه های دیگر از استفاده رنگ آبی در دکوراسیون با به بکار گیری  و اجرای کاغذ دیواری در داخل خانه آورده شده است. شاید این نمونه ها برای شما الهام بخش باشد.

اجرای کاغذدیواری

 

کاغذ دیواری مناظرطبیعی

 

اجرای کاغذ دیواری

 

کاغذدیواری مناظر

 

اجرای کاغذدیواری

 

   بخش نقاشي ساختمان شركت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشي ساختمان ، رنگ آميزي نماي بيرون و داخل ساختمان و اجراي دكوراسيون زير نظر بخش مهندسي و معماري اين شركت مي باشد.
تلفن تماس :
22899782
86021537
66942039
09385631179
 شرکت آدا www.adaservice.ir(ارائه خدمات در ايران و كشورهاي همسايه )

 

 

نظرات   

 
علی
0 #1 علی در تاریخ: جمعه 31 ارديبهشت 1395 ، ساعت 09:02 ب ظ
فوقالعاده بود . خواهشمند است سایر رنگ ها نیز بررسی شود.
نقل قول
 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

13/08/1402, 15:13
نقاشی-ساختمان-کرج-اسماعیل-آبادینقاشی ساختمان با وسایل درجه یک      تماس :            09032178684            02636212875                               رضا اسماعیل...
13/08/1402, 15:09
نقاشی-ساختمان-تهران-مسلمیانجام تمامی رنگ های ساختمانی وصنعتی    تماس:        09375820364                             امید مسلمی
13/08/1402, 15:05
نقاشی-ساختمان-آرتیمانقاشی دیوار های داخلی و نمای ساختمان-نقاشی و رنگ آمیزی کابینت-نقاشی و پوشش سقف-نقاشی نرده و راه پله ساختمان- نقاشی درب حیاط و پارکینگ-نقاشی و رنگ نما-نقاشی و رنگ آمیزی انواع درب های چوبی-تعمیرات و لکه گیری دیوار و سقف-رنگ کنیتکس -رنگ روغنی-رنک مولتی کلر-رنگ اکریلیک نقاشی ساختمان آرتیما در تهرانپارس با...
13/08/1402, 14:56
نقاش-ساختمان-تهران-غفاریانجام کلیه امور نقاشی ساختمان پذیرفته می شود  تماس :        09196459031       09381484332                           امیر غفاری      ...
13/08/1402, 14:38
نقاشی-ساختمان-در-شیراز-خاکپورنقاشی ساختمان مدرن نقاشی تمام سطوح گچی، سیمانی، آهنی، چوبی و ...پذیرفته میشود.رنگ پلاستیک،روغنی،اکرولیکدر کمترین زمان و با سرعت اجرایی بالابا قیمت های مناسب بهترین کیفیت پذیرای رنگ آمیزی ساختمان شما می باشیم.با اکیپی مجرب،وقت شناس و کارداندارای کارت عضویت نقاش ساختماننمونه کار در تمامی نقاط شیراز( برای...
13/08/1402, 14:38
نقاش-ساختمان-در-اردبیل-حضی-نیابا سلام پذیرش نقاشی ساختمان و درب ساختمان با بهترین رنگ و ابزار اجرای رنگ های روغنی-پلاستیک-اکرولیک اماذه خدمات دهی در شهراردبیل و اطرف    تماس :      09332668947                         حسن حضی...
13/08/1402, 14:32
نقاشی-ساختمان-در-قم-پرنواجرای رنگهای روغنی ،پلاستیک،اکلریک.با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت.تحویل کا در اسرع وقت.تضمینی.     تماس :          09108558610         02532562890                          ...
13/08/1402, 14:28
نقاشی-ساختمان-در-گلستان-سماکرنگ آمیزی ساختمان بصور ت پلاستیکی و روغنی. اکریلیک . با بهترین کیفیت.    تماس :          0919709746          01732135487                            هیتم...
13/08/1402, 14:23
نقاشی-ساختمان-در-تهران-یوسفنقاشی ساختمان رنگا امیزی روغنی .اکرولیک .پلاستیک   تماس :          09191495679                               یوسف
13/08/1402, 14:12
نقاشی-ساختمان-لطفی-در-استان-قمنقاشی ساختمان پذیرفته میشود  روغنی و پلاستیک و....با قیمت مناسب تماس :     09125534019  02538961411                       مسلم   لطفی  ...
13/08/1402, 14:11
نقاسش-ساختمان-تهران-حسن-پورنقاشی ساختمان باقیمت مناسب و کیفیت عالی پذیرفته میشود انواع رنگهای روغنی،اکریلیک،پلاستیک،کناف و......  تماس :       09194607423                            علی...
13/08/1402, 14:05
نقاش-ساختمان-موسویانکارتمیزکارکردن.افتخارماست.    تماس :         09195143207                             سید مسلم موسویان
13/08/1402, 14:00
نقاش-ساختمان-در-یزد-ارشادیاجراي نقاشي كلاسيك و مدرن با رنگ وينذورو . اجراي پتينه هاي كلاسيك و ايتاليايي با بهترين متريال.طرح سنگ. ورق طلا ونقره درجه يك به صورت نقد و اقساط در يزد و شهرستانهاي اطراف     تماس :          09910978004                ...
13/08/1402, 13:50
نقاشی-ساختمان-در-کرج-افروزنقاشیساختمان افروز...کارنقاشی یک حرفه تخصصی میباشد که اگر مراحل کار بصورت مرحله ی انجام نشه عمرکار کم ..وکارباکیفیت انجام نمیپذیرد ...تمامی خدمات نقاشی پذیرفته میشود بابهترین کیفیت وبهترین جنس    تماس :        989923453734      ...
13/08/1402, 13:41
نقاشی-ساختمان-در-خراسان-رضوی-مجیدیسلام اجرا رنگ پلاستیک اجرا بتونه کناف . اجرا رنگ اکرولیک. اجرا رنگ روغن. اجرا رنگ درب. پنجره. نرده پله وغیره... تماس  :       09044045730        09350560688                        ...

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان مدرن نقاشی تمام سطوح گچی، سیمانی، آهنی، چوبی و ...پذیرفته میشود.رنگ...
رنگ آمیزی در استانهای تهران همدان ومرکزی با مصالح کامل ودستمزدی انجام میشود .انواع رنگ روغنی وپلاستیک...
به نام روزدهنده یکتا نقاشی امین نقاشی ساختمان:روغنی_اکریلیک_مولتی کالری _پلاستیک_تعمیرات بازسازی کلیه...
انجام كليه پروژه های نقاشی و رنگ آميزی ساختمان توسط يكی از با تجربه ترين و ماهرترين اساتيد نقاشی ساختمان...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.