..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان آدا 09331568243

 

 

نقاشی ساختمان در پاسداران

تن های رایج رنگ سفید برای داخل خانه

همانطور که در مقالات قبلی گفته شد رنگ سفید تن های زیادی دارد که به عنوان یک رنگ انتخابی در اکثر خانه ها مورد انتخاب  و پسند قرار می گیرد. در اینجا به  چند نمونه از آنها اشاره  می گردد.

 

رنگ سفید دیواری

 

1- سفید کرمی: اتاق خواب سفید می تواند محلی برای تمدد اعصاب افراد باشد. برای بهترین نتیجه باید از تن های مختلف سفید استفاده کرد و بین تن ها تمایز وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، دیوارهای سفید خامه ای را می توان با پرده های سفید کدر ( سفید مایل به خاکستری کمرنگ ) ترکیب کرد. سفید عاج فیلی نیز یکپارچگی را فراهم می کند. این نوع تنوع همچنین باعث می شود اتاق شما خیلی ساده جلوه نکند.

 

2- سفید ملایم: در این فضا ، دیوارهای سفید روشن با مبلمان و قابهای پنجره ها هارمونی خوبی بوجود می آورد. این یک حس هموژن کنتراست ایجاد می کند. سفید ملایم برای مکان های مدرن خیلی میاد چونکه حس نوآورانه را خیلی خوب منعکس می کند .

 

نقاشی ساختمان در پاسدارن


3- سفید شیری: جدا کردن سفید با سیاه احساس کاملی از هنر دکوراسیون ایجاد می کند. با چنین تضادی ، حتی مکان بسیار دلپذیر به نظر می رسد. برای کم کردن منظره دراماتیک می توان از تن های نرمتر سفید یا سفید کمرنگ استفاده کرد.


4- سفید برفی: یکی از روش های کلاسیک برای نشان دادن بهتر قاب ها ، رنگ آمیزی آن با رنگ سفید برفی است. این منظره همچنین در یک فضای مدرن نیز بسیار مناسب به نظر می رسد. همان تن سفید که در تخته و مبلمان دیده می شود ، منظره هماهنگ را به تصویر می کشد.
5- - سفید آنتیک: رنگ سفید آنتیک برای فضاهای سنتی بسیار بهتر به نظر می رسد. زیرا احساس زندگی در اتاق را افزایش می دهد. سایه های وانیلی همچنین در اتاق های غذاخوری کاملاً مناسب است. زیرا یک رنگ "خوشمزه" محسوب می شود.
6- سفید عاج فیلی : بسیاری از افراد رنگ سفید را در کابینت های آشپزخانه دوست دارند ، اما هنوز هم نمی خواهند مکان خیلی سرد به نظر برسد. در این حالت ، تن رنگ سفید عاج فیلی را نگاه کنید. همچنین می توانید با استفاده از کفپوش چوبی و روشنایی هالوژن ، فضای گرم تری به آشپزخانه خود بدهید.
7- سفید خاکستری: یک دیوار سفید خاکستری زنده ، در هر فضایی جلوه ای پیشرفته ایجاد می کند. به خصوص ، با این رنگ ، ارزش و زیبایی تابلوهای نقاشی دیواری افزایش یافته و حس بودن در موزه ، به شما می بخشد. به خصوص اگر تن های زنده ، در فضا وجود داشته باشد ، اثرش بسیار بیشتر خواهد بود.
8- سفید گرم: استفاده ازرنگ سفید همراه با تن های خاکی باعث ایجاد یک احساس ارگانیک به خصوص در اتاق های غذاخوری خواهد شد. اگر فضا با مواد طبیعی پشتیبانی شود ، این تأثیر حتی بیشتر می شود. چنین رنگهایی احساس گرمی ایجاد می کنند.

 

نقاش ساختمان در منطقه پاسدران

 

رنگ سفید برای  سالن

 

نقاشی ساختمان در پاسداران

 

آشپزخانه به رنگ سفید

 

 

نقاشی ساختمان با رنگ سفید

 

اتاق خواب به رنگ سفید

 

نقاشی ساختمان پاسداران

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات نقاشی ساختمان

 

 

برخی از مطالب سایت

ارزانترین و با کیفیت ترین نقاشی ساختمان منازل ، ادارات، ساختمان های نوساز اجرای رنگ روغنی - پلاستیک -...
کلیه کارهای ساختمان پذیرفته میشود از جمله نقاشی ساختمان ،تخریب ساختمان ، تعمیرات و بازسازی  ساختمان...
  ارایه دهنده خدمت نقاشی ساختمان روغنی ، بلاستیک و حلال آب ، رولکس وکنیتکس     تلفن :...
نقاشی محمدی نقاشی با رنگ های روغنی ،اکریلیک، پلاستیک، مولتی کالر بلاکا و ... نقاشی ویلا، ادارات و...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.