..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان آدا 09331568243

 

 

نقاش ساختمان در منطقه 22 تهران

آماده سازی برای نقاشی


I. قبل از شروع به کار رنگ کاری ،لازم است دیوار یا سقف در شرایط مناسب جهت رنگ کاری باشد.
کارهای مربوط به آمادگی جهت رنگ کاری یکی از مراحل مهم رنگ کاری است. زیرا رنگ هرچه قدر هم با کیفیت باشد و با دقت اجرا شده باشد، هرگونه کم و کاستی های در آماده سازی قبل از رنگ کاری ، می تواند تصویربدی از دیوار و سقف ایجاد کند.

 

نقاش ساختمان در منطقه 22 تهران


II. اگر دیوارها نیاز به ترمیم دارند ، باید با گچ یا بتونه و با استفاده از کاردک  ترمیم انجام شود و فرصت داده شود تا خشک گردد.و بعد از خشک شدن با استفاده از سنباده ، صاف زبری و ناصافی ها را صاف کنین.
III. اگر رنگ قدیمی روی دیوارها پلاستیکی است ، باید از استر استفاده شود. پس از خشک شدن آستری ، رنگ اصلی قابل اجرا است.
IV اگر رنگ قدیمی رنگ روغنی است ، نمی توان رنگ پلاستیکی را روی آن بکار برد. جایگزینی رنگ روغن با رنگ پلاستیک سخت است ، یا باید رنگ روغنی را ازروی دیوار بتراشین یا بسوزانین و بعد با گچ ساتن یا گچ کناف سطح را صاف  کنین سپس مراحل اجرای  رنگ  پلاستیک را انجام بدین. یا بایستی یک دست بتونه روی رنگ  روغنی بکشین . سپس سطح آن را سنباده زده و بعد روند عادی نقاشی را شروع کنید.

 

V. یک سطل مناسب تهیه کنین بطوری که کار کردن با آن آسان باشد. مقداری آب مشخص شده روی رنگ اضافه کنید و بایستس روند اختلاط و همزدن بطور کامل انجام شود. رنگها معمولاً بین10 -30 درصد رقیق می شوند. برخی از رنگ ها بدون رقیق سازی استفاده می شوند و از قوام و غلظت روغن زیتون برخوردار هستند. بنابراین ، شما باید دستورالعمل های آماده سازی رنگ را روی رنگی که گرفته اید ، بخوانید  و همانطور که بر روی آن نشان داده شده است ، رنگ را برای استفاده آماده کنید.
VI. رقیق سازی رنگ های روغنی با تینر انجام می شود. به این معنا ، مقدار تینرمورد استفاده نیز مهم است. برای میزان استفاده ، به دستورالعمل های تهیه رنگ روی جعبه مراجعه کنید. پس از اتمام مراحل رنگ آمیزی رنگ روغن ، شما باید قلم مو را داخل تینر قرار دهید.
VII. قبل از نقاشی ، باید کنار دربها و پجره ها ، و قرنیزها را نوار چسب کاغذی بچسبانید. شما باید اثاث منزل تا حد ممکن از محل کار خارج کنین یا آن ها را با نایلون بپوشانید. جهت جلوگیری از افتادن نایلون ، می توانید با نوار چسب کاغذی کناره های نایلون را بچسبانید.
VIII. مراقب باشید که رنگها با مارک های مختلف را با هم مخلوط نکنید. در چنین مواردی ، ممکن است رنگ ها یکدیگر ببرند یا به خوبی مخلوط نشوند و رنگ موجی ایجاد کنند.
IX. رنگ را نباید روی سطوح کثیف یا مرطوب بمالید. بسته به نوع رنگ مورد استفاده باید سطوح آماده شود. ترک ها و سطوح پوسته شده یا طبله شده را ترمیم کرده و با سنباده صاف کنین.
X. اگر برای اولین بار رنگ روی دیوار اعمال می شود ، باید اولین مرحله آن 3-4 هفته بعد ازاجرای سطوح سیمانی یا گچ یا بتنی اعمال گردد.
XI. رنگ ها را نباید در محیط های بسیار گرم یا بسیار سرد اعمال کرد.


XII. رنگ کاری بایستی در لایه های نازک اعمال گردد.
XIII.هیچ پودر یا مایع دیگری نباید به رنگ اضافه گردد.نباید بیش ازمقدار اعلام شده رقیق شود.
XIV.برای اطمینان از چسبندگی خوب،سطوح براق با استفاده از سنباده مات گردد.
XV.روی سطح رنگ باقی مانده حتما یک لایه ماده رقیق کنند اضافه کنید تا خشک نگردد.حال بدون آنکه بهم بزنین ، درب آنرا بطور کامل ببندین بطوری هوا نکشد.و در جای خنک نگهداری شود.
XVI. اگر یک رنگ ارزان و با کیفیت پایین انتخاب کنید ، پاسخی به انتظارات خود نخواهید داد و انگار پول به هدر دادن است. برای شما بهتر است یک رنگ با کیفیت را انتخاب کنید که سالها بتوانید از آن استفاده کنید.
XVII. اینکه رنگ مورد نظر برای محیط داخلی مناسب است یا نه  باید با رنگ آمیزی یک سطح کوچک آزمایش شود.
XVIII.برای رنگ کاری ، اتاق کودک یا افراد دارای آلرژی ، بهتر است از رنگ آنتی آلرژی استفاده گردد.
این قوانین قبل از نقاشی باید رعایت شود. در غیر این صورت ، دیوارها یا سقف را نمی توان با کیفیتی که انتظار دارید رنگ آمیزی کنید ، نمی توانید نمایی را که انتظار دارید ایجاد کنید و پول خود را به اندازه کار خود هدر خواهید داد.

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات نقاشی ساختمان

 

 

برخی از مطالب سایت

کلیه کارهای نقاشی با بهترین قیمت و با کیفیتی بالا تضمینی رضایت شما را در قیمت و کیفیت جلب می کنیم کافیست...
نقاشی و تزئینات ساختمانی فرجی  بلکا ، کنتکس ، سیلروکیلر ، رنگ روغنی ، رنگ پلاستیک ، رنگ...
اجرای انواع رنگ پلاستیک. روغنی. بلکا. مولتی. اپوکسی. طرح چوب و رنگ درب و پنجره چوبی و اهنی با نازلترین و...
نقاشی ساختمان پدر و پسر *** ارائه کلیه کارهای نقاشی ساختمان از قبیل روغنی. پلاستیک. اکرولیک. مولتی کالر....

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.