..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان آدا 09331568243

 

 

نقاشی ساختمان پایتخت

نقاشی ساختمان پایتخت

اجرای نقاشی ساختمان در تمام نقاط تهران با بازدید رایگان . نقاشی منازل مسکونی ، ساختمان های اداری ، ساختمان های تجاری ، برج ها ، شرکت ها ، کارخانجات ، تالار ها و اجرای نقاشی ساختمان در پروژه های بزرگ و کوچک ، نقاشی ساختمان در اسرع وقت با کیفیت عالی ، اجرای نقاشی ساختمان با قیمت مناسب ، انجام نقاشی ساختمان در پروژه های بزرگ بدون محدویت اکیپ کارگر نقاش ، سرعت و کیفیت با قیمت مناسب را از ما بخواهید.

 

 نقاش ساختمان

 نقاشی ساختمان

 در بیشتر مواقع نقاشان ساختمان  اکیپ کافی ( کارگر نقاش ) برای اجرای پروژه ها ندارند و این مسئلبه باعث می شود که وقتی چند کار و پروژه نقاشی در یک زمان به آنها رجوع می شود نتوانند همه را به موقع شروع و به اتمام برسانند . گروه نقاشی ساختمان پایتخت چندین  اکیپ نقاش ساختمان داشته و لذا محدودیتی از نظر تعداد پروژه و یا حجم پروژه نداشته اند .گروه نقاشی ساختمان پایتخت همه پروژه ها را به موقع شروع و به موقع تحویل می دهد .

 

نقاشی ساختمان پایتخت-22898433-88569022-66782656

ترک گیری

همه شما تاکنون برخورد داشته اید که سقف خانه ترک های ریز و درشت داشته ، در صورتی که از اجرای نقاشی ساختمان  مدت زیادی نمی گذشته . احتمالا خود به خود این سوال در ذهن شما ایجاد می شود ، که چکار باید کرد تا مانع از ایجاد سریع این ترک ها در سقف خانه شد.
برای پیدا کردن راه حل این مشکل، اول بایستی علت بوجود آمدن این ترک ها را در سقف منزل پیدا کنید . کلا ترک های ساختمان به دو دلیل ممکن است ایجاد شود ( علت ایجاد شدن ترک در ساختمان):
 الف- در اثر نشست های ساختمان .
ب- در اثر انبساط و انقباض متریال های مورد استفاده در ساختمان و اختلاف زیاد بین ضریب انبساط  دو متریال استفاده شده در کنار هم  و روی هم .

 

نقاش ساختمان


در حالت الف  معمولا ترک ها بزرگ ، و در دیوار ها می باشد .  اما حالت ب می تواند هم در دیوارها و هم سقف باشد و معمولا درسقف بیشتر مشاهده می شود و این بدلیل اختلاف ضریب انبساطی بین تیرآهن های سقف و مصالح روی آن ( گچ می باشد) . مثلا ما این مشکل  را در ساختمان های  بتنی کمتر می بینیم.
حال این سوال مطرح می شود که چه کار می شود در زمان اجرای نقاشی ساختمان انجام داد تا ترک ها ی سقف خانه مدت زمان  طولانی بتواند دوام آورده و به بیان دیگر چطور می شود زیبایی و تازه گی نقاشی ساختمان را  برای مدت زمان طولانی  حفظ کرد.

نقاشی ساختمانی

 

گرفتن ترک های ساختمان

برای این کار راههای متفاوتی پیشنهاد شده است . که یکی ازآنها ها را اینجا توضیح خواهیم داد.البته قبل  ازتوضیح مطلب باید اشاره کنم  که هزینه این کار معمولا جدا از هزینه معمولی نقاشی ساختمان و لکه گیری ترک ها می باشد و لذا اگر مشتری بخواهد که ترک های سقف به طور اساسی درست شود می بایست هزینه جداگانه پرداخت نماید .چون که این کار مستلزم زمان وتهیه متریال های خاص خودش می باشد.
در این شیوه ترک گیری سقف ، روی تیرهای سقف وبه اندازه سه سانت بیشتر دورش را خالی کرده و یک پرایمر مخصوص  روی آهن می زنند حالا یک متریال مخصوص که خاصیت الاستیکی دارد به جای گچ استفاده کرده و روی تیر ها راپوشانده و سطح را صاف می کنند در مرحله بعد به جای استفاده از ماستیک معمولی نقاشی ساختمانی از یک نوع ماستیک مخصوص که دارای خواص الاستیک بوده ، استفاده می شود و حالا  می توان  رنگ آمیزی  را اعمال نمود . البته اگر از رنگ الاستیک استفاده شود بهتر است.

 


 گروه نقاشی ساختمان پایتخت ، با داشتن سالها تجربه در نقاشی ساختمانهای مسکونی ، نقاشی ساختمان های تجاری ، نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان ها ، نقاشی تالار ها  و دفاتر و شرکت ها ، اجرای نقاشی ساختمان در پروژه های ساختمانی بزرگ ، آماده ارانه خدمات نقاشی ساختمان در تمام نقاط تهران و اطراف می باشد.


 تلفن  تماس  :


      021-22898433
      88569022 -021 

      021-66782656

 

           09192386154

 

            گروه نقاشی ساختمان پایتخت ( توحید)

                                                    

                                                                             با مدیریت مهندس تابان

 

                                                       با ما تماس بگیرید

                                                                         بازدید رایگان

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات نقاشی ساختمان

 

 

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان وبازسازی هدف ما جلب رضایت شماست .روغنی اکرولیک،پلاستیک،  تماس :    ...
نقاش ساختمان روغن‌پلاستیک اکرلیک جوپ ورق طلا درب پنجره کینتکس قیمت مناسب باکیفیت درخدمت‌هم...
نقاشی ساختمان فرجام  09127310438  محمدرضا قزوینی  02333326818...
نقاشی ساختمان پایتخت انواع رنگ های روغنی پلاستیک بلکا مولتی کالر و..را می پذیرد.   تماس...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.