..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان آدا 09331568243

 

 

نقاشی ساختمان با کیفیت با قیمت مناسب و مشاوره رایگان

 

نقاشی ساختمان با رنگ های استاندارد و با کیفیت،  نقاشی  و رنگ آمیزی کناف ، اجرای رنگ های طرح چوب ، نقاشی آپارتمان با طرح های جدید ، اجرای رنگ کاری ساحتمان های نوساز و قدیمی ، اجرای رنگ چوب ، ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و اطراف  تماس : 09198125764 - 66597792

رنگ كار ساختمان

- تعریف رنگ

 

 رنگ یک متریال شیمیایی می باشد که وقتی روی  یک سطح اعمال شود یک لایه تزئینی  و محافظ بوجود می آورد . این ماده منوط به اصول خاص ، و یک ترکیب شیمیائی که چهار عنصر اصلی در ساختار آن ترکیب شده اند.

*      رزین ها
*     رنگ دانه ها و پرکننده ها
*    مواد افزودنی شیمیایی
*    حلالها ( حلال + آب)

 

مجري نقاشي ساختمان

رنگ ساختمان

- انتظارات از رنگ


در اینجا بهتراست انتظارات استفاده کننده بخصوص انتظارات  استادان نقاشی ساختمان و یا مصرف کننده ها از یک رنگ خوب ، در نظر گرفته شود.
•    پوشش دهی  رنگ
•    سفیدی
•    مقدار توانایی دفع آب( ثبات رنگ را با آب مقایسه کردن)
•    اجرای آسان رنگ
•    اقتصادی بودن  رنگ كاري
•    فامداری رنگ
•    ضایعات  و اتلاف رنگ


- انتخاب رنگ مناسب


اول یک رنگ مناسب را برای سطح انتخاب می کنید و اگر مواد کمکی لازم است می بایست دقت شود تا مناسب سطح و رنگ انتخاب گردد.

وقتی رنگ می خرید می بایست  رنگ با کیفیت انتخاب گردد. بعضا هزینه هرمترمربع رنگ کم کیفیت به اندازه رنگ با کیفیت تمام می شود . به هرحال صرفه جویی برای یک مبلغ کم می تواند در آینده ضرر های زیادی  به همراه داشته باشد. مجري نقاشي آپارتمان

در بازار، رنگ و پرایمر با هرکیفیتی یافت میشود . با این حال در عمل برای گرفتن نتیجه خوب می بایست رنگ و پرایمر مناسب برای سطح اجرا گردد.در هنگام خرید باید کنترل شود که رنگ دارای  علامت استاندارد است یا نه؟  و هم چنین آیا کارخانه سازنده دارای گواهینامه ISO9000 می باشد یا نه ؟
برای تشخیص مناسب بودن یا نبودن یک رئال رنگ برای فضای داخل یا بیرون  می بایست  رئال رنگ مورد نظر در سطح کوچک امتحان شود.

اجرای رنگ ساختمان


- اصول اساسی در اجرای رنگ ساختمان


•    تهیه لوازم و تجیزات مناسب جهت اجرای رنگ بدون کم و کاست ضروری می باشد
•    دراجرای رنگ یکی از مهمترین مسائل ؛ استفاده ازمحصولاتی با یک سیستم و یک مارک می باشد
•    از دستوالعمل های کاربرد رنگ و مواد و لوازم خریده شده ، باید پیروی شود
•    هیچ رنگی به سطوح  نم دار و یا کثیف اجرا نگردد . و اگرسطوح نیاز به تعمیرات بنایی و معماری دارد ،  می بایست  قبل از اجرای رنگ ، تعمیر گردد.اجراي نقاشي روي كناف

•    برای سطوح سیمانی و بتنی  که تازه اجرا شده اند  ، حداقل 3 الی 4 هفته زمان داده شود تا سطح خشگ شده و مناسب اجرای رنگ گردد.
•    تمام رنگ ها قبل از اجرا می بایست بطور کامل به هم زده شوند.
•    پوشش های محافظ چوب  و لاک ها  و گروه های اپوکسی ، بعد از به هم زدن در یک ظرف دیگر ریخته و دوباره بهم زده شود. رنگ ها در جاهای خیلی سرد و یا خیلی گرم اجرا نشود.
•    اجرای رنگ به صورت خیلی رقیق نباید انجام شود.
•    برای رنگ ، پودر و یا مایع  دیگر اضافه نشود و ازنظر رقیقی به همان صورت که در روی ظرف نوشته شده ، عمل شود و خیلی رقیق نگردد.
•    برای اطمینان از چسبندگی مناسب ، می بایست سطوح براق قبل از اجرا ، مات گردد.
•    برای استفاده  دوباره از رنگ اضافه مانده از اجرا ، می بایست به سطح رنگ یک لایه نازک از رقیق کننده مخصوص خود اضافه کرده  و بدون  اینکه به هم بزنید درب آن را به طور کامل بسته ودر جای خنک نگهداری نمائید.

  نحوه اجرای رنگ ساختمان

- موارد ایمنی که می بایست در اجرای رنگ آميزي ساختمان رعایت شود:

 

اجراي رنگ آميزي ساختمان
قبل از شورع به کار رنگ آمیزی ساختمان بهتر است دست هایتان را با یک کرم مرطوب کننده ، مرطوب نمائید این کار باعث می شود شما به راحتی بتوانید دست هایتان را تمییز  نمائید. در صورت استفاده از رنگ های پایه تینری بهتر است از دستکش استفاده شود تا نیاز به تمیز کردن دستتان با تینر نباشید چونکه تینر لایه چربی روی پوست را از بین برده و به این ترتیب شرایط برای  ترک های پوستی فراهم می گردد. رنگ های غیر آکرولیک اکثرا قابلیت اشتعال دارند لذا بهتر است از حرارت و آتش  و از نزدیکی  جرقه های احتمالی الکتریکی دور نگه داشته شود و در مکانهای باز  و درب قوطی ها به

طور کامل بسته باشند. در صورتی كه مواد تینری آتش گرفته

باشد برای خاموش کردن آن از آب استفاده نکنید چون که آب آن را شعله ورتر خواهد نمود.در چنین مواردی استفاده از کپسول مخصوص آتش نشانی توصیه می گردد و در صورتی که این مورد موجود نباشد بهتر است از یک پتوی ضخیم که کاملا مرطوب شده است بطور کامل روی آتش را بپوشانید. رنگ های پایه آب  ( رنگ هاي اكروليك )برای سلامتی انسان کمتر مشکل ایجاد می کنند.اجراي نقاشي خانه

اما رنگ های سنتتیک و تینری بعد از اجراء ، تبخيرات آن در هوا پخش شده و جایگزین اکسیژن می گردد و باعث ایجاد مشکلات تنفسی می شود . لذا بهتر است از ترکیبات سرب دار استفاده نگردد و محیط کار دارای تهویه مناسب باشد. درصورتی که به دست و صورت و بخصوص  به چشم هایتان رنگ پاشیده با آب صابون بطور کامل شستشو نموده و بعد با آب خالص بشوئید.
همانطور كه مي دونيد حدود 15 سال پيش رنگ هاي آكروليك  در بازار هاي جهاني به سرعت جاي خود را گرفت و اكنون كمتر نقاش ساختمان ( رنگ كار ساختمان ) و يا كارفرما تمايل  به استفاده از رنگ پايه تينري دارد.
ما آماده ايم تا نقاشي ساختمان شما را با كيفيت خوب و با رنگ هاي استاندارد  در كمترين زمان ممكن اجراء نمائيم. هرنوع رنگ كاري ساختمان  و رنگ اميزي روي سطوح كچي  و سيماني  و رنگ آميزي روي سطوح فلزي  و رنگ چوب را با قيمت مناسب و با كيفيت از ما بخواهيد نقاشي ساختمان را با درنظر گرفتن بودجه و هزينه شما اجرا خواهيم نمود ، از ما مشاوره رايگان بگيريد.
نقاشي خانه هاي قديمي  ، نقاشي  خانه هاي نوساز ، نقاشي روي كناف ، درزگيري كناف ، رنگ كاري چوب  ، رنگ آميزي نماي ساختمان ، رنگ آميزي داخل ساختمان با طرح هاي مدرن ، رنگ طرح چوب ، رنگ كناف ،  رنگ آميزي روي كچ ، نقاشي ساختمان با طرح هاي كلاسيك .

 

اجراي نقاشي ساختمان در تمام نقاط تهران و اطراف

تلفن تماس : 09198125764 - 66597792

اجراي رنگ كناف

 

نقاشي ساختمان

 

اجراي رنگ آكروليك

 

 اجراي رنگ پلاستيك

 

اجراي رنگ چوب

 

رنگ آميزي ساختمان

 

اجراي نقاشي آپارتمان

 

رنگ كاري آپارتمان

 

اجراي رنگ قابلو شتشو

 

رنگ آميزكار ساختمان

 

نقاشي ساختمان اداري

 

 اجراي نقاشي خانه

 

رنگ ساختماني

 

اجراي رنگ نما

 

اجراي رنگ آكروليك

 

اجراي رنگ پايه آب

 

اجراي رنگ كاري ساختمان

 

رنگ سفيد

 

رنگ ياسمني

 

نقاشي خانه

 

رنگ اطاق

 

رنگ آبي

 

رنگ صورتي

 

رنگ سالن

 

رنگ سبز فسفري

 

رنگ طوسي روشن

 

رنگ صورتي روشن

 

رنگ كار

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تبلیغات نقاشی ساختمان

 

 

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمانی علمدار اجرای رنگ روغنی،پلاستیک،مولتی کالر،اکریلیک،پتینه،کنیتکس،رنگهای بدون بو ،رنگهای...
نقاشیه ساختمان باقیمت مناسب وبا کیفیت عالی  تماس:      ...
برای رنگ آمیزی و نقاشی سالن دو روش را می توانید درپیش بگیرید درحالت اول می توانید از رنگ های گرم و...
نقاشی ساختمان دهقانی  - رنگ آمیزی منزل نقاشی نمای ساختمان و داخل و کناف و اجرای دکوراسیون...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.